حسین تاریخی از آغاز جشن‌های باشکوه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران از ۱۳ آبان ماه در مدارس سراسر کشور خبر داد.

جشن‌های باشکوه ۴۰ سالگی انقلاب در مدارس از ۱۳ آبان آغاز می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، حسین تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در خصوص برنامه‌های این اتحادیه درباره روز دانش‌آموز، اظهار کرد: ۱۳ آبان ماه روز ویژه‌ای برای کشور است زیرا روز تسخیر لانه جاسوسی و خارج شدن ایادی آمریکا از کشور است.

وی ادامه داد: البته در کنار ویژگی تاریخی این روز، ۱۳ آبان  ماه سالروز تشکیل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است چرا که این اتحادیه ۱۳ آبان ماه ۱۳۵۸ تشکیل شد. 

تاریخی همچنین با اشاره به مصادف شدن این روز با بحث تحریم‌های آمریکا علیه ایران، گفت: اینکه آنان چنین روزی را برای شروع تحریم‌ها انتخاب می‌کنند، بدسلیقگی دشمنان ما را نشان می‌دهد و ان‌شاءالله تودهنی محکمی مثل گذشته از ملت ایران خواهند خورد، هر چند که درس عبرت برایشان نشده است.

وی با بیان اینکه در روز ۱۳ آبان ماه مثل هر سال حضور پرشوری در راهپیمایی خواهیم داشت و اظهار تنفر از جامعه استکباری توسط دانش‌آموزان اعلام خواهد شد، افزود: آن چیزی که حائز اهمیت است، مصادف شدن امسال با چهل سالگی انقلاب است.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تصریح کرد: نهال تازه‌ای که در سال ۵۷ شکل گرفت اکنون به درخت تناور تبدیل شده است و به این مناسبت جشن‌های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران را از روز ۱۳ آبان ماه کلید خواهیم زد.

وی اضافه کرد: ۴۰ سال ملت ایران استقلال را تجربه کرده است چیزی که بسیاری از ملت‌ها از آن تصوری ندارند؛ ۱۳ آبان به ما نشان داد ملت غیور ایران در این تصمیم مصر و بسیار جدی است که استقلال خود را حفظ کند.

تاریخی اظهار کرد: این جشن‌ها را با ابهت شروع می‌کنیم و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد که به صورت مدرسه‌ای و شهری است و در قالب نمایشگاه، تئاتر و سرود برگزار می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.