خراسان شمالی- مهندس غلامحسین ساقی گفت:از ابتدای سال جاری میزان اتفاقات و حوادث در شبکه توزیع آب شهری استان ۶۱۱۲ مورد بوده است.

اتفاقات در شبکه توزیع و خطوط انتقال آب شهری در استان کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، مهندس غلامحسین ساقی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از کاهش ۳ درصدی اتفاقات و حوادث در شبکه توزیع و خطوط انتقال آب شرب شهری از ابتدای سال جاری در استان خبر داد.

وی گفت: در راستای کاهش هدر رفت آب و جلوگیری از اتفاقات، اقداماتی مانند عملیات شیربابی و تعویض شیرهای فرسوده شبکه توزیع جهت بالانس نمودن فشار آب در شبکه، نصب شیرهای هوشمند درخروجی مخازن جهت قطع آنی و سریع آب در مواقع بحران و استقرار سیستم ارتباطات مردمی ۱۲۲ متمرکز در ستاد جهت پاسخگویی آسان به گزارش مردمی و رصد اتفاقات در سطح شهرهای استان، موجب کاهش ۳ درصدی اتفاقات آب در شبکه توزیع وخط انتقال شد.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری میزان اتفاقات و حوادث در شبکه توزیع آب شهری استان شش هزار و ۶۱۲ مورد بوده که این عدد در سال گذشته شش هزار و ۳۱۱حادثه بوده است.

وی افزود: از این تعداد ۲۰۴ حادثه در خطوط اصلی، ۸۱۰ حادثه فرعی، ۲۶۴۴ حادثه لوله و اتصالات، ۳۶۳ حادثه کمربند، ۲۰۴۷ حادثه شیرآلات و لوله محفظه، ۲۶ حادثه خط انتقال و ۱۸حادثه شیرآلات شبکه بوده است.

ساقی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی شهروندان خراسان شمالی در اعلام به موقع حوادث به سامانه ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان گفت: شهروندان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز با شماره ۱۲۲ در تمامی شهرهای استان می توانند حوادث را به این مرکز اعلام کنند و حوادث به صورت آنلاین برای امورهای تابعه در شهرستان ها قابل مشاهده می باشد و این امر موجب کاهش زمان رفع اتفاق می گردد.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.