علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس‌ تأکید کرد، به خاطر اینکه خود را مدیون این تیم می‌دانسته، بعد از جام جهانی در جمع سرخپوشان مانده است.

بیرانوند: برای اینکه خودم را مدیون پرسپولیس می‌دانستم در این تیم ماندم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) فاش کرد در پی عملکرد فوق‌العاده‌اش در جام جهانی ۲۰۱۸ به دلیل جدایی چند بازیکن از پرسپولیس و اینکه خود را مدیون این باشگاه می‌دانسته، در جمع سرخپوشان مانده است.

تیم ملی فوتبال ایران پس از غلبه بر مراکش، تساوی با پرتغال و شکست نزدیک مقابل اسپانیا در آستانه صعود از مرحله گروهی جام جهانی برای اولین بار قرار داشت، که به همین خاطر مورد تمجید بسیاری قرار گرفت. علیرضا بیرانوند یکی از کسانی بودند که در تیم ملی بهترین عملکرد را در این مسابقات ارائه کرد و به شدت شایعه جدایی وی از پرسپولیس بعد از جام جهانی مطرح بود.

بیرانوند در نهایت ماندن در جمع سرخپوشان پایتخت را انتخاب کرد و فردا شب (سه‌شنبه) در حالی در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تقابل با السد قطر درون دروازه پرسپولیس خواهد ایستاد که پرسپولیس بازی رفت را با برتری یک بر صفر به سود خود به پایان برد.

بیرانوند در آستانه رویارویی با السد در ورزشگاه آزادی به سایت AFC گفت: پس از جام جهانی چهار پنج بازیکن خوب از جمع ما جدا شدند و به خاطر محرومیت پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات نمی‌توانستیم بازیکن جدیدی به خدمت بگیریم. در دو فصل گذشته با پرسپولیس دو بار فاتح لیگ برتر شدیم، اما برای اینکه خودم را مدیون پرسپولیس می‌دانستم در این تیم ماندم، چون نمی‌خواستم در وضعیت بدی این تیم را ترک کنم. از انجام این کار هم پشیمان نیستم، چون حالا در بین چهار تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا هستیم و شانس بالایی برای رسیدن به فینال داریم.

پرسپولیس که در سال ۲۰۱۷ برای اولین بار در تاریخ خود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید، گلزن خود یعنی مهدی طارمی را در ابتدای فصل از دست داد که به الغرافه قطر پیوست، اما آنها با قدرت دوباره به این مرحله از رقابت‌ها رسیدند. وحید امیری و فرشاد احمدزاده هم از دیگر بازیکنانی بودند که این تابستان از پرسپولیس جدا شدند. (صادق محرمی نیز پیش از آغاز فصل جاری از جمع سرخپوشان جدا شد).

بیرانوند که آخرین مهره خط دفاع پرسپولیس است و در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا تنها سه گل دریافت کرد و در شش بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته است، در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: ما موفق شدیم بازی رفت را در قطر با پیروزی و به سود خود به پایان ببریم، چون واقعاً در زمین سازمان‌یافته بودیم، اما تردیدی ندارم که دیدار برگشت با السد بازی سختی خواهد شد.

وی تصریح کرد: به هم‌تیمی‌هایم گفتم با توجه به اینکه ما در بازی رفت پیروز شدیم، اکنون انتظارات از ما بیشتر از قبل شده است، اما نباید فراموش کنیم که ما همین فصل در مرحله گروهی موفق به شکست السد در تهران شدیم، بنابراین باید این کار را تکرار و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

دروازه‌بان پرسپولیس که این فصل به همراه هم‌تیمی‌هایش رکورد صددرصد پیروزی در بازی‌های خانگی را از خود برجای گذاشته‌اند و با یک گل برتری به مصاف السد خواهند رفت، تأکید کرد: قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا سخت است، اما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا به این هدف برسیم. السد مهاجمان فوق العاده‌ای از جمله اکرم عفیف و بغداد بونجاح را دارد، از این‌رو به حمایت فوق‌العاده هواداران‌مان نیاز داریم تا انرژی لازم برای نبرد با حریف در زمین را داشته باشیم.

علیرضا بیرانوند در پایان خاطرنشان کرد: اطمینان دارم که تمام ایرانیان سه‌شنبه شب از پرسپولیس حمایت خواهند کرد و اگر بتوانیم السد را شکست دهیم، برنامه خود برای بازی فینال را آغاز خواهیم کرد.

تیم‌های پرسپولیس و السد قطر از ساعت ۱۸:۳۰ فردا شب (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.