برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد با سرخپوشان تهرانی بهترین روزها را سپری می‌کند.

برانکو: تمام تمرینات ما به خاطر هواداران پرسپولیس است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل السد قطر در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خوشحالم این همه خبرنگار برای پوشش نشست خبری پیش از این بازی حضور دارند. ما با پرسپولیس بهترین روزها را سپری می‌کنیم. خوشحال و مفتخر هستیم که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای دومین سال پیاپی بازی می‌کنیم که افتخار بزرگی است. ما در مرحله گروهی هم با تیم السد همگروه بودیم و این نشان می‌دهد گروه ما چقدر سخت بوده است.

پیروزی در بازی رفت فقط یک مزیت است و به معنای صعودمان نیست
وی در ادامه افزود: افتخار می‌کنیم در بین چهار تیم برتر آسیا حضور داریم. طبیعی است این یک موفقیت بزرگ برای ورزش، باشگاه و ایران است. چیزی که انتظار داریم نمایش زیبایی‌های ورزش و خوشحالی ورزشی و استادیومی پر از تماشاگر است. خودتان می‌دانید هواداران‌مان برای ما چقدر مهم هستند، آنها هم در زمان برد و هم در زمان باخت، کنار ما بودند. طبیعی است تمام تمرینات ما هم به خاطر همین هواداران است. ما در بازی رفت به پیروزی رسیده‌ایم و این یک مزیت برای تیم ما است، اما به این معنی نیست که ما صعود کرده‌ایم. فقط این موضوع می‌تواند به لحاظ روحی و روانی به ما کمک کند.

هنوز ۹۰ دقیقه از بازی ما مقابل السد باقی مانده است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تصریح کرد: هنوز ۹۰ دقیقه از بازی ما مقابل السد باقی مانده است. السد تیم باکیفیتی است و نشان داده تیم بسیار خوبی است. این تیم دو الی سه سال است بازیکنانش کنار یکدیگر بازی می‌کنند و با اضافه شدن گابی هم تقویت شده است. السد هشت ملی‌پوش دارد. علاوه بر این بغداد بونجاح، بازیکن ملی‌پوش الجزایری هم در این تیم حضور دارد. در کنار آن دو بازیکن بین‌المللی معروف به نام‌های ژاوی و گابی هم در السد بازی می‌کنند.

انتظار دارم بخشی از انگیزه بازیکنان برای دیدار فردا مصدومیت ماهینی باشد
این مربی کروات یادآور شد: همه ما بازی السد مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی را به یاد داریم. آنها با روشی که اجرا کردند در آن بازی پیروز شدند، پس ما هم کار سختی داریم، اما ما هم در قطر نشان دادیم قدرت، تجربه و دانش کافی را داریم. طبیعی است فردا با تمام توان بازی خواهیم کرد. من به بازیکنانم اعتقاد دارم. از همه مهمتر همه بازیکنان ما در سلامت کامل به سر می‌برند و تنها امید عالیشاه مصدومیت جزئی دارد. حسین ماهینی، کاپیتان دوم تیم ما هم همین الان که با شما صحبت می‌کنم در اتاق عمل است و پایش را جراحی می‌کند. از همین جا برای او آرزوی سلامت دارم تا با قدرت به تیم‌مان بازگردد. انتظار دارم بخشی از انگیزه بازیکنان در دیدار فردا همین مصدومیت حسین ماهینی باشد.

منبع: برنامه نود

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.