مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باید از برانکو ایوانکوویچ در مورد موضوعی که راجع به سبیل گذاشتن مطرح کرده سوال کنم تا اگر این قرار را گذاشته همه با هم سبیل بگذاریم.

گرشاسبی: بیش از ۲۵۰ هزار متقاضی وارد سایت شدند که این نشان از بزرگی پرسپولیس دارد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد شرایط تیم قبل از دیدار مقابل السد قطر، گفت: همه بازیکنان فردا تلاش می‌کنند و فن و تکنیک خود را در زمین پیاده می‌کنند تا یک بازی تماشاگر پسند را به نمایش بگذارند.

وی در مورد وضعیت بازیکنان تیم خاطرنشان کرد: به جز حسین ماهینی که امروز عمل کرد امید عالیشاه یک مقدار مصدومیت داشت که کادرپزشکی و کادرفنی او را به بازی فردا رساندند. نگرانی وجود ندارد تا بازیکنان فردا عملا همه چیز را در زمین معنا کنند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که سیدجلال حسینی ۳۷ ساله چه شرایطی دارد، عنوان کرد: او هم بسیار خوب است. حسینی ستون اصلی ما در زمین است و تیم را در زمین راهبری می‌کند. امیدوارم بتوانیم فردا مردم را شاد کنیم و همه به آرزوی خود برسند.

گرشاسبی در مورد اینکه برانکو اعلام کرده اگر پرسپولیس قهرمان شود سبیل می‌گذارد و موهای خود را می‌تراشد،‌ اظهار داشت: فقط بحث سبیل بوده و موضوع مو را هم خودشان اضافه کردند. او احتمالا گفته در صورت قهرمانی سیبیل می‌گذارد. البته من این مسئله را از برانکو نشنیدم و فقط در رسانه‌ها خواندم. باید از او سوال کنم تا اگر این طور است ما هم با هم سیبیل بگذاریم. (با خنده)

وی در مورد وضعیت بلیت فروشی بازی فردا عنوان کرد: تمام بلیت‌های طبقه پائین به صورت اینترنتی به فروش رفته است. ۲۰ درصد از بلیت‌های طبقه بالا باقی مانده که فردا در ورزشگاه به فروش می‌رسد. حدود ۷-۸ هزار بلیت برای فروش در ورزشگاه است که مقدار زیادی نیست. این کار به خاطر این است که اگر تجمعی هست یا عده‌ای از شهرستان آمدند مشکلی به وجود نیاید.

گرشاسبی در مورد اینکه آیا اینکار نسبت به بلیت فروشی اینترنتی بی اعتمادی به وجود نمی‌آورد، گفت: همیشه این مسئله وجود داشته که ۲۰ درصد از بلیت‌ها در محل بازی به فروش می‌رسد و کم کم این درصد کم می‌شود تا به طور کلی بلیت فروشی اینترنتی شود. فکر می‌کنم از مسابقات بعدی با وجود این همه هجمه برای خرید بلیت این کار به طور کامل به صورت اینترنتی انجام شود. روز شنبه ۹ صبح که سایت باز شد تا ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه بیش از ۲۵۰ هزار متقاضی وارد سایت شدند که این نشان از بزرگی پرسپولیس دارد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.