مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار گفت: مدرسه خیر ساز شش کلاسه روستای باسفر که کلنگ آن در تابستان ۱۳۹۶ به زمین خورده بود با اعتبار بالغ بر هفتصد میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

آموزشگاه ۶ کلاسه دهستان باسفر رشتخوار افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد قاسم پور در آیین افتتاح مدرسه چهارده معصوم (ع) خیر ساز (سید مجید میریزدی) روستای باسفر با تشکر از اقدام نیک اندیشان و خداپسندانه خیرین مدرسه ساز گفت: خدا را شاکریم که با تلاش ها و کوشش های جمعی و خرد اجتماعی توانسته ایم نهاد آموزش و پرورش شهرستان را به عنوان دغدغه عمومی تبدیل کنیم که این خود ثمرات و برکات زیادی در پیشرفت های آموزش و پرورش داشته است.

وی  ضمن تقدیر از همکارای و مساعدت ویژه مسئولین، تربیت نسل آینده را تربیتی مفید برای حال و آینده کشور دانست و آن را حیاتی و مهم اعلام کرد و نیز اقدام خیرین مدرسه ساز، مدرسه یار و دانش آموز یار را اقدامی ضروری و کلیدی خواند.

قاسمپور گفت: امروزه افرادی هستند که با نگاه دغدغه مندانه به حساس ترین و بزرگ ترین نهاد سرنوشت ساز کشور یعنی نظام آموزش و پرورش دغدغه جدی دارند.

وی افزود: خانواده محترم میریزدی با اقدامی ماندگار الگویی شدند تا نهضت مدرسه سازی و مدرسه یاری در شهرستان ادامه یابد و به شایستگی در پیشرفت  های آموزشی و پرورشی در تربیت نسل آینده ایران اسلامی مشارکت کردند.

به گفته وی تاکنون بیش از ۷۰ کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز در این شهرستان احداث شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.