رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: " در دولت تدبیر و امید بیش از یک هزار و ۶۰۰ تخت به مجموع تخت های بیمارستانی استان خراسان رضوی افزوده شده است".

ایجاد یک هزار و ۶۰۰ تخت بیمارستانی در استان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد رضا دارابی در حاشیه بهره برداری از بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) باخرز خاطر نشان کرد: در سال های اخیر حوزه سلامت در اولویت دولت تدبیر و امید قرار گرفت و ساخت مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان ها و توسعه خدماتی بهداشتی و درمانی در اولویت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه به ساخت بیمارستان شهید هاشمی نژاد با ۳۲۰ تخت بستری و بیمارستان گلبهار اشاره کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ها می توان گفت که افزایش تخت های بیمارستانی در این دوره حدود ۴۰ درصد تخت های ایجاد شده از ابتدای انقلاب اسلامی تا سال ۹۲ بوده است.

استقرار متخصصین طب اورژانس در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص)

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در گفتگو با وب دا با اشاره به ساخت بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) در شهرستان باخرز اظهار کرد: " این بیمارستان حدود یک سال است که بخش های دیالیز و اورژانس ان فعال شده و پس از اطمینان از فعالیت مستمر بیمارستان و فعال شدن کادر درمانی و تخصصی مورد نیاز امروز به طور رسمی به بهره برداری رسید".

دکتر بدیعی با بیان اینکه در این مدت متخصص داخلی در این مرکز به بیماران خدمات ارائه می داد خاطر نشان کرد:" به منظور گسترش خدمات به مردم منطقه از امروز دو متخصص طب اورژانس در بیمارستان مستقر و به مردم خدمات ارائه می دهند".

بیمارستان تیپ ۳۸ تختخوابی خاتم الانبیاء(ص) در مساحت ۱۷ هزار متر مربع با هزینه ای بیش از ۷۰ میلیارد ریال در بخش های اورژانس، دیالیز ، رادیولوژی،زایشگاه و درمانگاه تخصصی داخلی در راستای گسترش خدمات درمانی و بهداشتی مناسب به مردم منطقه با حضور استاندار خراسان رضوی، رییس دانشگاه و جمعی از مدیران دانشگاهی و مسئولان منطقه ای در شهرستان باخرز به بهره برداری رسید.
منبع: وبدا
 پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.