بیمارستان ۳۸ تختخوابی خاتم الانبیا(ص) باخرز با حضور استاندار خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

بیمارستان خاتم الانبیا(ص) باخرز به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین ، بیمارستان ۳۸ تختخوابی خاتم الانبیا(ص) شهرستان باخرز صبح سه شنبه با حضور استاندار خراسان رضوی و مسئولان محلی  به صورت رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.

مجموع اعتبار هزینه شده برای ساخت و تجهیز این پروژه بیمارستانی بیش از ۸۰ میلیارد ریال بوده است و مقدمات ساخت  این بیمارستان  از سال ۸۹ در زمینی به متراژ ۱۷ هزار متر مربع عرصه و ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع آغاز شد و سال گذشته به انجام رسید و با تجهیز آن هم اکنون به طور رسمی مورد بهره برداری قرار گرفت.

بخش های فعال این بیمارستان شامل دیالیز، اورژانس، رادیولوژی، درمانگاه تخصصی، زایشگاه و بخش اداری و خدماتی است.این پروژه در سال ۱۳۸۹ با اعتبار اولیه ۲۵ میلیارد ریال آغاز شد و در سال ۹۲ با پیشرفت ۴۵ درصدی متوقف شده بود و تا سال  ۹۵ هیچگونه پیشرفتی نداشت.

بعد از استقرار دولت تدبیر و امید و در سال ۹۵ با همت استاندار خراسان رضوی و دانشگاه علوم پزشکی، عملیات اجرایی این پروژه با رویکرد محرومیت زدایی مجدد آغاز شد و در سال ۹۶ به اتمام رسید.با وجود جذب تعدادی پزشک برای ارتقا سطح خدمات دهی به مردم این بیمارستان نیازمند جذب پزشک عمومی و متخصص بیشتری است .

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.