معاون استاندار خراسان رضوی گفت:برخی رفتارهای نادرست در جامعه واکنش به تصمیمات ناصحیح و سو تدبیر و مدیریت هاست.

اقدامات موثری در حوزه زنان و خانواده انجام شده است

 به گزارش قدس آنلاین، محمد رحیم نوروزیان معاون استانداری خراسان رضوی در جلسه مشترک کارگروه زنان و خانواده استان‌های خراسان رضوی و فارس که با حضور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده همراه بود گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید با لحاظ کردن تمامی حساسیت‌ها و شرایط، اقدامات موثری در حوزه زنان و خانواده انجام شده است.

وی در حوزه اقدامات زنان و خانواده  در خراسان رضوی افزود: تشکیل اتاق فکر اشتغال پایدار زنان، تدوین سند اشتغال پایدار بانوان، اجرای طرح توانمند سازی زنان روستایی، تشکیل کمیته جمعیت و سلامت زنان، گسترش و توسعه تشکل‌ها و سمن‌های فعال حوزه زنان، اجرای طرح میانجیگری در حاشیه شهر مشهد مقدس، عملیاتی شدن طرح گفتگوی بین نسلی در راستای گسترش تعاملات گرم و تدوین بانک اطلاعات زنان استان از مهمترین این اقدامات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: اجرای هر کدام از این طرح‌ها و پروژه ها، دستاوردها و اثرات مطلوبی را در حوزه تحکیم بنیان خانواده، ارتقا دانش و مهارت‌های زندگی و حضور و مشارکت موثر زنان در فعالیت‌های اجتماعی به دنبال داشته است.

نوروزیان افزود:بر اساس تکلیف برنامه ششم توسعه، باید حضور زنان در عرصه‌های مدیریتی کشور سالانه ۶ درصد ارتقا یابد که در صورت محقق نشدن این مهم طی چند سال آینده با گرایشات شدید فمنیستی مواجه خواهیم شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با انتقاد شدید از تضعیف عملکرد دولت از سوی برخی تریبون‌های رسمی مانند صدا و سیما گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها بر حمایت همگان از دولت تاکید داشته اند وایران علی رغم برخورداری از رسانه‌های قوی، حرفه‌ای و تاثیر گذار بر روی مخاطبین متاسفانه ما هنوز نتوانسته ایم از این ظرفیت استفاده کنیم و افکار عمومی ما توسط رسانه‌های بیگانه مدیریت می‌شود.
 
نوروزیان افزود:انتظار این است که مدیران در مشهد که منتسب به امام مهربانی ها، علم و آگاهی و گفتگو و تعامل است؛ نمونه‌ای برای کشور در این حوزه باشند.

وی وجود برخی تند روی ها، از جمله عدم تشخیص منافع ملی و ترجیح منافع حزبی بر منافع ملی از سوی برخی جریان‌های سیاسی را از جمله آفت‌های امروز جامعه ایران دانست و همگان را به صعه صدر و تحمل یکدیگر دعوت کرد.
 
منبع:باشگاه خبرنگاران

  پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.