خوزستان- فرهاد حمزه لویی با اشاره به اینکه مسئولان مهد کودک به منظور پیشگیری از شپش به دانش‌آموزن محلول دارویی دادند، عنوان کرد: ممکن است مسمومیت مربوط به این دارو باشد.

جزییات مرگ دو خواهر خردسال اهوازی

به گزارش قدس آنلاین-  شب گذشته خبری مبنی بر فوت دو کودک خردسال ۱.۵ و ۵ ساله پس از مصرف دارو در اهواز منتشر شد که مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، فرهاد حمزه لویی در این باره گفت: خانواده این دو کودک روز جمعه و یکشنبه در حالی برای مداوای دو کودک خود به بیمارستان ابوذر اهواز مراجعه می‌کنند که حال عمومی کودکان بسیار بد گزارش شده و ضایعات مغری بر جای گذاشته بود.

وی افزود: این دو کودک قبل از مراجعه به بیمارستان توسط مطب خصوصی ویزیت شده بودند و پس از وخیم شدن حال آنها خانواده تصمیم می‌گیرند که آنها را به بیمارستان بیاورند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خاطرنشان کرد: نام پزشک معالج کودکان در پرونده پزشکی قید نشده است؛ در بیمارستان با وجود تلاش زیادی که برای احیا این ۲ کودک می‌شود اما کئ لا+ودکان فوت می‌کنند.

 حمزه لویی گفت: مسئولان مهد کودک به منظور پیشگیری از شپش به دانش‌آموزن محلول دارویی دادند که مصرف کنند که ممکن است مسمومیت مربوط به این دارو باشد.

وی افزود: به منظور بررسی این مسئله یک تیم از معاونت درمان و یک تیم از معاونت بهداشت تعیین شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.