قائم مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین از راه‌اندازی اپلیکیشن رایگان "موکب‌یاب" برای کمک به زائران پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

 نرم‌افزار رایگان "موکب‌یاب" پیاده‌روی اربعین عرضه شد + دانلود

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، جمشید گودرزی اظهار کرد: کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی با هدف راهنمائی و کمک به زائران در جستجو و یافتن موقعیت موکب‌های ایرانی، نرم‌افزار کاربردی (معراج) را راه‌اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه نرم‌افزار "معراج" موقعیت مکانی موکب‌ها در مناطق مرزی مهران، شلمچه، چزابه، شهرهای مقدس نجف اشرف، کربلا، سامراء و کاظمین و مسیر پیاده‌روی اربعین را نشان می‌دهد، افزود: این نرم‌افزار که قابلیت نصب بر روی گوشی‌های با سیستم عامل اندروید را دارد، با استفاده از سیستم GPS و اینترنت همراه به زائران در جهت‌یابی موقعیت جغرافیایی موکب‌های ایرانی کمک می‌کند.

گودرزی با بیان اینکه تاکنون اطلاعات و موقعیت مکانی بیش از ۵۰۰ موکب در این اپلیکیشن وارد شده است، گفت: از سایر موکب‌داران نیز درخواست می‌شود هرچه زودتر نسبت به ارسال موقعیت مکانی(Location) خود به ستاد بازسازی عتبات اقدام کنند تا در نرم افزار معراج ثبت شود.

براساس این گزارش، نرم‌افزار جامع «معراج» افزون بر قابلیت مسیریابی موکب‌ها، گزینه‌های دیگری از جمله؛ اخبار، ادعیه و احادیث، گالری، ثبت‌نام نیروهای متبرع برای مشارکت در بازسازی عتبات، یادداشت روزانه و... دارد.

علاقه‌مندان برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانند به سایت ستاد بازسازی عتبات عالیات به نشانی www.atabat.org مراجعه کرده و یا از لینک زیر آن را دریافت کنند.

لینک دریافت نرم‌افزار موکب‌یاب: http://www.dl.mazandatabat.org/uploads/util/meraj_version_۱_۲.apK

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.