ایندیپندنت نوشت قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی آخرین ضربه به اعتبار بن سلمان بود به طوری‌که اعضای خاندان سلطنتی منتظر بهترین زمان برای به زیر کشیدن ولیعهد هستند.

اعضای خاندان آل‌سعود، منتظر فرصتی برای به‌زیر کشیدن بن سلمان

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، روزنامه ایندیپندنت نوشت که قتل جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی آخرین ضربه به اعتبار بن سلمان بود و انتقادها علیه ولیعهد آل سعود در داخل عربستان هم رو به افزایش است.

این روزنامه نوشت که حتی مردم عربستان سعودی هم ادعای بی‌اطلاعی بن‌سلمان از قتل خاشقچی را باور نمی‌کنند.

افراد زیادی شامل روزنامه‌نگاران حامی دولت و نزدیکان خاندان سلطنتی به ایندیپندنت گفتند که داستان رژیم را باور نمی‌کنند. همه آن‌ها به خاطر ترس از مجازات در صورت شناسایی شدن توسط رژیم، از طریق پیام‌رسان‌های رمزگذاری شده و ناشناس ارتباط برقرار کردند.

یکی از اعضای خاندان سلطنتی که از حلقه نزدیکان، ولی عهد سعودی کنار گذاشته شده به این روزنامه گفت که درپی مخالفت بین‌المللی با این ادعای رژیم که تیم ۱۵ نفره به تنهایی مسئول قتل خاشقچی است، جسورتر شده‌اند؛ و به دلیل اینکه بن‌سلمان قدرت را فقط اطراف خود جمع کرده، عواقب قتل خاشقچی فقط به او صدمه زده است.

یکی از اعضای خاندان سلطنتی که از حلقه نزدیکان، ولیعهد سعودی کنار گذاشته شده به ایندیپندنت گفت که درپی مخالفت بین‌المللی با این ادعای رژیم که تیم ۱۵ نفره به تنهایی مسئول قتل خاشقچی است، جسورتر شده‌اند؛ و به دلیل اینکه بن‌سلمان قدرت را فقط اطراف خود جمع کرده، عواقب قتل خاشقچی فقط به او صدمه زده است.

این مقام که خواست نامش فاش نشود توضیح داد: «برای اولین بار است که آن‌ها (دیگر اعضای خاندان سلطنتی) نمی‌ترسند. آن‌ها منتظر بهترین زمان برای به زیر کشیدن محمد بن سلمان هستند. او دیگر افراد خاندان سلطنتی را از عرصه سیاسی اخراج کرد و آن‌ها هیچ ارتباطی با (قتل خاشقچی) ندارند.»

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.