ایلام- فاخر محمدیان گفت: برنامه ریزی برای مقاوم سازی مسکن روستایی از مهمترین اهداف چهارمین طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی است.

برنامه‌ریزی برای مقاوم‌سازی مسکن روستایی ایلام

فاخر محمدیان معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن استان ایلام روز چهارشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه چهارمین طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی کشور از ۲۱ مهر آغاز و تا ۲۱ آبان ماه ادامه دارد، اظهارداشت: این طرح با هدف شناخت ویژگی های مرتبط با مسکن در روستاهای استان، شناخت ویژگی های کمی و کیفی واحدهای روستایی و همچنین شناخت ویژگی های کمی و کیفی واحدهای مسکونی تحت پوشش طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در کل کشور و استان ایلام در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه این طرح در ۱۳۲ روستای استان اجرا می شود، افزود: در این روستاها ویژگی های ۵ هزار و ۱۲۱ واحد مسکونی روستایی بررسی و اطلاعات آن به مرکز آمار ایران برای برنامه ریزی جهت مقاوم سازی این واحدها ارسال می شود، همچنین مقاوم سازی واحدهای مسکونی سال های گذشته نیز در این طرح آمارگیری بررسی می شود.

جانشین رئیس آمارگیری چهارمین طرح آمارگیری از مسکن روستایی استان ایلام و معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن استان ایلام ایجاد بانک اطلاعاتی از مسکن روستایی و برنامه ریزی جهت توسعه مناطق روستایی را از دیگر اهداف چهارمین طرح آمارگیری از ویژگی های مسکن روستایی عنوان کرد و بیان داشت: در این طرح ۳۲ نفر با حضور در روستاهای مشخص شده و واحدهای نمونه، کار آمارگیری را انجام می دهند.

فاخر محمدیان با اشاره به همکاری مناسب فرمانداران، بخشداران و دهیاران مناطق مختلف استان در اجرای این طرح، یادآور شد: خوشبختانه اهالی روستاها و ساکنین واحدهای مسکونی نمونه با مجریان طرح همکاری لازم و مطلوب را داشته و دارند و امیدواریم که در روزهای باقیمانده نیز بدون مشکل این طرح اجرا و به سرانجام برسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.