گروه ها و سازمان های تندرو یهودی طرح خطرناک و نژادپرستانه ای را برای تقسیم مسجدالاقصی ارائه کردند.

رونمایی از طرح نژادپرستانه و خطرناک صهیونیست‌ها برای تقسیم مسجدالاقصی

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، گروه ها و سازمان های تندرو یهودی حامی تخریب مسجد الاقصی و ساخت معبد کذایی بر روی خرابه های آن طرح خطرناک و نژادپرستانه ای را برای تقسیم این مکان مقدس ارائه داده اند.

در این طرح بر تقسیم مسجد الاقصی میان مسلمانان و یهودیان تاکید شده است، به گونه ای که تنها مصلای قبلی برای مسلمانان باقی خواهد ماند.

این گروه ها و سازمان ها در طرح خود که نسخه هایی از آن را در قدس اشغالی در میان صهیونیست ها توزیع کرده اند، اعلام کرده اند که پس از اخراج مسلمانان و سازمان اوقاف اسلامی از مسجد الاقصی، اقدام به نبش قبر مسلمانان در گورستان های الرحمه و یوسفیه کرده و اجساد آنان را در پوست خوک پیچیده و در مکانی دیگر دفن خواهند کرد و تمامی درختان زیتون موجود در منطقه شرقی مسجد الاقصی را نیز قطع خواهند کرد.

در بخش دیگری از این طرح آمده است که بولدوزرهایی برای تخریب قبه الصخره آماده خواهد شد و به جای آن ساختمانی بسیار زیباتر بنا خواهد شد و از این به بعد کنترل مسجد الاقصی در اختیار یهودیان خواهد بود و آن ها می توانند از 9 دروازه وارد آن شوند و شاید به مسلمانان هم اجازه داده شود روزانه به مدت 4 ساعت و نیم تنها از طریق باب الاسباط وارد این مسجد شوند آن هم برای بازدید نه نماز و دعا و عبادت سپس آن ها از این مسجد بیرون رانده می شوند!

مسئول مراجع دینی چهارگانه قدس اشغالی این طرح و اظهارات صهیونیست ها را تحریک آمیز و نژادپرستانه خواند و گفت این ها خیالاتی پوچ و بی اساس است و مسجد الاقصی با تمامی اماکن وابسته به آن موقوفه ای اسلامی بوده و خواهد بود.

وی تاکید کرد که این فراخوان ها و طرح ها دلیلی بر خطرات گروه ها و سازمان های تندرو یهودی است که باید به هر شیوه ای جلوی آنان گرفته شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.