خوزستان_ عبدالرضا رحمانی فضلی در با اشاره به اینکه باید برنامه ریزی کنیم تا زوار بیشتری از چذابه تردد کنند گفت: امکانات بسیار مناسبی در اختیار زائران در چذابه قرار گرفته و این امکانات قابل مقایسه با گذشته نیست.

باید برای تردد بیشتر زوار از چذابه برنامه‌ریزی کنیم

به گزارش قدس آنلاین،  عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه اظهار کرد : سال پیش و سه سال پیش هم از مرز چذابه بازدید داشته ام ولی امکانات ایجاد شده در این پایانه مرزی قابل مقایسه با گذشته نیست و فضا بسیار مناسب تر شده و خدمات و امکانات بسیار راحت تر در اختیار زوار قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه طرح جامع هم اجرا شده که در دو سه سال آینده کامل تر می شود تصریح کرد: ایجاد فاصله میان موکب ها تا پایانه مرزی فرصت خوبی برای کنترل بهتر مرز ایجاد کرده و موجب شده است که مردم راحت تر مسیر را طی کنند.

وزیر کشور خاطر نشان کرد:آب یک مشکل اساسی در سال های گذشته بود و اکنون با هزینه سه میلیارد تومانی انجام شده، آب به این منطقه رسیده است. بیش از سی میلیارد تومان برای جاده ها هزینه شده و اکنون دسترسی به مرز راحت تر شده است. امکانات سال به سال بیشتر می شود و امیدوارم با توجه به زیرساخت هایی که در چذابه با کمک همه مسئولان بویژه استاندار خوزستان ایجاد شده است، زوار بیشتری از این مسیر تردد کنند.

رحمانی فضلی در پایان گفت: برای سال بعد باید برنامه ریزی کنیم تا توزیع زوار به گونه ای باشد که چذابه سهم بیشتری در تردد زوار اربعین داشته باشد تا از این ظرفیت ایجاد شده در این پایانه مرزی خوب استفاده شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.