رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: وزرای پیشنهادی از روز یکشنبه تا امروز با نمایندگان مجلس جلسات داشتند و برنامه‌ خود را ارائه دادند، لذا امیدوارم مجلس به این 4 وزیر پیشنهادی رای اعتماد بدهد.

واعظی: امیداوریم مجلس به وزاری پیشنهادی رأی اعتماد دهد/ برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم تمام ابزارها را بکار گرفته‌ایم

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگارن با اشاره به بررسی صلاحیت 4 وزیر پیشنهادی در مجلس، گفت: در انتخاب وزرا با مطالعه و مشورت با افراد صاحب نظر توسط رئیس‌جمهور، تلاش شد در شرایط موجود بهترین‌ها انتخاب شوند.

وی افزود: وزرای پیشنهادی از روز یکشنبه تا امروز با نمایندگان مجلس جلسه داشتند و برنامه‌ خود را ارائه دادند، لذا امیدوارم مجلس به این 4 وزیر پیشنهادی رای اعتماد بدهد.

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم با مشکلات اقتصادی طبقه ای که در اثر گرانی های اخیر روی زندگی آنها فشار وارد شد همراهی کنیم، با همه ابزارهای خود برنامه‌ریزی های زیادی را انجام داده‌ایم.

واعظی گفت: امروز در جلسه هیئت دولت، تمام ابعاد بسته حمایتی مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد؛ امیدواریم کمیته ای که مسئول این کار است و وزارت کار که مسئولیت اجرای نهایی آن را به عهده دارد، بعد از اینکه تمام مراحل آن انجام شد، بتوانند ریز این طرح را خدمت مردم ارائه کنند.

وی با تاکید براینکه آقای جهانگیری نفر دوم دولت است و از قدرت وی کم نشده است، اظهار کرد: مطبوعات از صحبت آقای جهانگیری استفاده و جفا کردند، اینکه من بگویم در آینده کسی استعفا نمی‌دهد، درست نیست اما استعفای آقای شریعتمدارای در هفته گذشته درست نبود بلکه ایشان به‌خاطر شرایط جابجایی باید استعفا می‌داد.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: آقای ربیعی به بنده در دفتر رئیس‌جمهور کمک می‌کند تا ارتباط رئیس‌جمهور با اقشار مختلف و دانشگاهیان بیشتر شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.