چهارشنبه شب داغ لیگ قهرمانان اروپا با ۳ بازی بزرگ و اولین حضور کاوه رضایی در لیگ قهرمانان اروپا آن هم مقابل تیم تیری آنری تعریف می‌شود.

بارسلونا - اینتر، شب داغ لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، در مهم‌ترین بازی، اینترمیلان در ورزشگاه نوکمپ به مصاف بارسلونا می‌‎رود. رقابتی که یادآور ۲ بازی تاریخی ۲ تیم در چارچوب دور رفت و برگشت نیمه‌نهایی فصل ۲۰۱۰-۲۰۰۹ است؛ وقتی اینترمورینیو، بارسای در اوج گواردیولا را حذف کرد و به سمت فینال و سه‌گانه تاریخی پیش رفت.  این بار ۲ تیم شرایطی متفاوت دارند. اینتر خوشحال از ۷ پیروزی متوالی در لیگ بدون ناینگولان مصدوم، بارسلونایی را در پیش دارد که هنوز از شکستگی دست لیونل مسی در شوک بسر می‌برد. بدون او، قطعا والورده کار سختی در این بازی و جدال حساس ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید دارد. بارسلونا با برتری ۴ بر ۲ مقابل سویا صدر جدول لالیگا را به دست آورد و حالا به آینده بیش از پیش امیدوار است. برای بارسلونا، علاوه برمسی، فرمالن هم غایب است و احتمال نرسیدن اومتیتی هم وجود دارد. اینتر هم یک مصدوم از بازی قبلی به یادگار دارد. راجا ناینگولان بلژیکی به دلیل بازی خشن میلانی‌ها این بازی بزرگ را از دست داد. در جدول گروه دوم، بارسلونا و اینتر با ۶ امتیاز بخت اول صعود هستند.

پاری‌سن‌ژرمن - ناپولی؛ بزرگ و کوچک قدیمی

روزی روزگاری ناپولی با مارادونا قهرمان سری A و  جام یوفا می‌شد و آن زمان پاری‌سن‌ژرمن در اولین روزهای ورود به دهه دوم زندگی‌اش بود و به دنبال افتخار می‌گشت. حالا روزگار عوض شده و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان قدرت اول و آخر لیگ دسته اول فرانسه با ۱۰ پیروزی متوالی در لوشامپیونه یک تهدید جدی برای همه بزرگان است. مربع تهاجمی تیم شامل دی‌ماریا، نیمار، کاوانی و امباپه مخوف به نظر می‌رسد و در سوی مقابل ناپولی هم با ایده‌های آنچلوتی راه خودش را یافته است. کارلتو در این بازی ورزشگاه پارک دوپرنس مقابل تیم سابقش حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

دورتموند - اتلتیکومادرید؛ برای سرگروهی

نبرد دورتموند و اتلتیکومادرید، جدال سرگروهی در گروه اول لیگ قهرمانان است. دورتموند پس از یک شروع ضعیف در لیگ به یکباره اوج گرفت و با استفاده از غفلت بایرن در صدر جدول بوندس‌لیگا قرار گرفت.در سوی مقابل اتلتیکومادرید امیدوار است با تداوم برتری در لالیگا بالاتر از رئال مادرید افت کرده به شگفتی‌سازی امثال آلاوس و اسپانیول خاتمه داده و بر سر قهرمانی لالیگا بجنگد.

 اولین حضور کاوه

در دیگر بازی گروه اول، کلوب بروژ در اولین حضور کاوه رضایی در لیگ قهرمانان اروپا پس از مصدومیت طولانی مدتش رودروی موناکو با مربیگری تیری آنری قرار می‌گیرد. هر ۲ تیم در حال حاضر بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارند و پیروزی هر کدام کورسوی امیدی جهت صعود ایجاد می‌کند.

منبع: برنامه نود

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.