️سرهنگ «اکبر آقا بیگی» در تشریح این عملیات ضربتی گفت: تیم های دایره تجسس کلانتری پنجتن مشهد درپی گیری یک پرونده با موضوع شناسایی پاتوق افراد معتاد به سرنخ هایی دست یافتندکه منجر به شناسایی گرداننده باند حرفه ای سرقت از منازل مسکونی شد.

رمز گشایی از 14 فقره سرقت در خانه زن معتاد

به گزارش قدس آنلاین، فرمانده انتظامی مشهد افزود: تیم های دایره تجسس کلانتری 38 در این ماموریت ضربتی پس از کنترل و مراقبت های نامحسوس دریافتند سرکرده باند سرقت برای استعمال مواد مخدربه خانه ای مسکونی که متعلق به زنی معتاد است رفت و آمد دارد و حتی مقداری از اموال مسروقه را به این زن تحویل می دهد.

سرهنگ آقا بیگی گفت: ماموران کلانتری 38 با هماهنگی مقام قضائی و هنگامی که متهم وارد خانه مسکونی مورد نظر شده بود محل را به طور ضربتی پاکسازی کردند.

وی خاطر نشان کرد: پلیس مرد جوان و زن معتاد را در حال استعمال مواد مخدر دستگیر کرد و در بازرسی از محل سه دستگاه دوربین فیلمبرداری، یک دستگاه موتورسیکلت کوچک، یک رشته زنجیر و یک حلقه انگشتری طلا و مقادیری لوازم خانگی سرقتی کشف کردند.

پلیس در تحقیقات اولیه این پرونده با توجه به اظهارات متهم از 14 فقره سرقت رمز گشایی کرد و تا کنون 12 تن از شکات شناسایی شده اند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار داشت: تیم دایره تجسس کلانتری 38 یکی از همدستان متهم ، صاحبخانه و یک مالخر اموال مسروقه را نیز همراه با سرکرده باند سرقت دستگیر کرد و تحقیقات درباره این پرونده برای کشف دیگر اقدامات مجرمانهاعضای باند حرفه ای سرقت ادامه دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.