خراسان شمالی- دکتر محمدرضا خباز گفت: مشکلات موجود در دانشگاه باید با هم افزایی و همفکری حل شود.

تامین فضای فیزیکی مناسب برای دانشگاه کوثراز دغدغه های استان است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، دکتر محمدرضا خباز، استاندار خراسان شمالی، در نشست هم اندیشی اعضای هیئت علمی و مدیران دانشگاه کوثر بر تامین فضای فیزیکی مناسب برای این دانشگاه تاکید کرد.

وی اظهار داشت: دانشگاه کوثر مرکز استان دومین دانشگاه تک جنسیتی کشور محسوب می شود و تامین فضای فیزیکی مناسب برای این دانشگاه از دغدغه های استان است  و در این راستا در آینده ای نزدیک نشستی با حضور متولیان امر برای حل مشکل خواهیم داشت.

وی افزود: تا زمان ایجاد فضای فیزیکی مورد نظر می توانیم از ظرفیت فضای فیزیکی دیگر دانشگاه های بخش خصوصی که به دلیل کاهش تعداد دانشجویان آماده واگذاری می باشند، بهره مند شویم.

خباز با بیان این که دوران تصمیمات پشت تریبونی به پایان رسیده است، تصریح کرد: مشکلات موجود باید با هم افزایی و همفکری حل شود و تاکید دارم تصمیمات ما باید با قابلیت اجرایی و کارشناسی شده باشد و تمامی نتایج کار سنجیده شود؛ بنابراین بنده و تمامی مدیران دستگاه های اجرایی آمادگی خود برای حل مشکلات دانشگاه های استان به ویژه دانشگاه کوثر را اعلام می کنیم.

وی با بیان این که بسیاری از مشکلات بدون نیاز به بودجه و تنها با ایجاد هم افزایی قابل حل است، ادامه داد: تامین خوابگاه های دانشجویی به ویژه برای دختران از دیگر چالش های استان است که با آغاز سال تحصیلی جدید در بازدید از دانشگاه های استان بر تامین خوابگاه های دانشجویی با تعامل بین دانشگاه ها تاکید کردم تا دانشجویان بدون دغدغه و با آسایش خاطر به دنبال انجام کارهای علمی و پژوهشی خود باشند.

بر اساس این گزارش، استاندار خراسان شمالی و هیئت همراه در پایان این نشست از ساختمان اداری شماره یک، آشپزخانه و سالن غذاخوری، خوابگاه تندیس و پروژه ۱۹ مهر دانشگاه کوثر بازدید کردند.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.