جنبش مقاومت اسلامی "حماس" پنجشنبه اعلام کرد که تصویب پیش نویس قانون محرومیت خانواده های اسرای این جنبش از دیدار با عزیزان شان در زندان های صهیونیستی توسط کنست، نقض آشکار تمامی قوانین و عرف ها و ادیان آسمانی است.

قانون صهیونیستی ممنوعیت ملاقات اسرای حماس نقض آشکار قوانین است

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، حازم قاسم سخنگوی حماس با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که تصویب این قانون نژادپرستانه، به منزله تداوم سیاست اعمال فشار و محدودیت رژیم صهیونیستی علیه اسرا است که در راستای تلاش های مذبوحانه آن برای شکستن اراده این اسرا صورت می گیرد.

قاسم خاطر نشان کرد که این رفتارهای وحشیانه مراجع صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی دربند زندان های این رژیم، باعث تلاش بیشتر مقاومت برای آزادی اسرای قهرمان فلسطینی خواهد شد.

گفتنی است که کمیته وزارتی قانونگذاری رژیم صهیونیستی هفته جاری با پیش نویس قانونی موافقت کرد که به موجب آن خانواده های اسرای حماس و نیز نمایندگان سازمان صلیب سرخ از دیدار با اسرای این جنبش در زندان های صهیونیستی محروم می شوند. این رژیم از ۳ ژوئیه ۲۰۱۷ از حربه محرومیت اسرای غزه از دیدار با خانواده هایشان به عنوان ابزاری برای اعمال فشار علیه حماس به منظور آزادی نظامیان صهیونیست اسیر گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی این جنبش استفاده می کند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.