محمدرضا حسین‌زاده گفت: بانک ملی ایران با تمام توان و بسیج همه پتانسیل‌های انسانی و فنی خود سعی دارد هر چه سریعتر تحویل ارز زائران را به طور مطلوب انجام دهد.

 وضعیت تحویل ارز در مرز عراق روان است/ در حال تلاش برای ارائه خدمات بیشتر هستیم

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین ، در پی برخی اخبار مبنی بر بی سامانی در ارائه ارز به زائران اربعین در کشور عراق، محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران ضمن توضیحاتی در این باره اظهار داشت: در پی اعزام تیم‌های متعدد از کارکنان بانک و تجهیزات باجه‌های تحویل ارز در عراق در حال حاضر وضعیت ارائه ارز در تمامی نقاط از جمله شلمچه، مهران، نجف، کاظمین و کربلا به سهولت و در کمترین زمان ممکن انجام می‌گیرد. 

حسین‌زاده ضمن تشریح آخرین وضعیت پرداخت ارز اربعین به زائران، گفت: وضعیت تحویل ارز در مناطق مذکور بر اساس  آخرین اطلاعات دریافتی روان و تحت کنترل است. 

وی در خصوص برخی اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر اختلال در ارائه ارز اربعین تصریح کرد: هم اکنون وضعیت عادی است به طوری که در حال حاضر تحویل ارز در مرز شلمچه ظرف 2 تا 3 دقیقه و مرز مهران، نجف و کربلا ظرف 5 تا 7 دقیقه انجام می‌شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه تیمی از هیأت مدیره و معاونان بانک در مراکز تحویل ارز عراق مستقر شده و به صورت لحظه‌ای اخبار مربوطه را به ستاد مرکزی تهران گزارش می‌کنند افزود: بانک ملی ایران با تمام توان و بسیج همه پتانسیل‌های انسانی و فنی خود سعی دارد هر چه سریعتر تحویل ارز زائران را به طور مطلوب انجام دهد.

به گزارش فارس، روابط عمومی بانک ملی ایران نیز اعلام کرده است، زائرینی که هنوز از کشور خارج نشده‌اند با توجه به عدم همکاری طرف عراقی برای افزایش تعداد باجه‌های تحویل ارز در شهرهای نجف، کربلا و کاظمین این زائران برای دستیابی به شرایط سرویس‌دهی مطلوب‌تر ارز خود را از ایستگاه‌های مستقر در دو مرز مهران و شلمچه تهیه کنند. 

بنا بر این گزارش و به گفته روابط عمومی بانک ملی، در راستای رفاه حال زائران و جلوگیری از ازدحام در باجه‌های تحویل ارز و با توجه به افزایش باجه‌های ارائه ارز در مناطق مرزی و نیز اضافه شدن بر جمعیت حاضر در شهرها زائران می‌توانند ارز خود را از باجه‌های مستقر در پس از مرز مهران و شلمچه در خاک عراق دریافت کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.