مدیر پرستاری بیمارستان رضوی گفت: دومین بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان رضوی در پی مراجعات فراوان بیماران افتتاح شد.

دومین بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان رضوی افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین ، سعید عسگرزاده  اظهار داشت: بیمارستان رضوی به عنوان یک بیمارستان فوق تخصصی در شرق کشور این رویکرد را در دستور کار خود دارد که تمامی تخصص‌ها را پوشش دهد تا بیماران به دلیل فقدان ارائه خدمات در یک تخصص خاص به‌ ویژه در حوزه بیماری‌های داخلی در این مرکز یا حتی ایران، مجبور به خروج از کشور نشوند.

وی افزود: به دلیل عدم سودآوری بیماران داخلی برای بخش‌های خصوصی درمانی، متاسفانه این مراکز تمایلی به پذیرش و جذب این بیماران و ارائه خدمات درمانی به آنان ندارند و به همین دلیل مسئولان آستان قدس رضوی و بیمارستان رضوی درصدد برآمدند تا برای ارائه خدمات به بیماران داخلی امکانات ویژه‌ای را تدارک ببینند.

عسگرزاده ادامه داد: بالطبع با ورود به این حوزه، بر تعداد مراجعان به بیمارستان رضوی روز به روز افزوده شده و در همین راستا نیاز به افزایش تخت‌ها بیش از پیش احساس می‌شود که نخستین گام افزایش تخت‌های اورژانس و نیز بخش مراقبت‌های ویژه بود.

مدیر پرستاری بیمارستان رضوی خاطرنشان کرد: با افتتاح دومین بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان رضوی و راه‌اندازی 9 تخت در این بخش هم‌اکنون این مرکز درمانی با دارا بودن 38 تخت مراقبت‌های‌ ویژه به بیماران خدمات را در حوزه مراقبت‌های ویژه ارائه می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: برای تجهیز و فراهم کردن زیرساخت هر کدام از این تخت‌ها، بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه شده است.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.