رضا پاشانجاتی گفت: ابطال نتایج مجمع انتخابات هیئت شطرنج خراسان رضوی توسط اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون تایید نشده‌است.

 
به گزارش قدس آنلاین ، رضا پاشانجاتی ، در خصوص شایعات مربوط به ابطال مجمع انتخاباتی هیئت شطرنج استان خراسان رضوی اظهار کرد: هیچ چیزی به صورت کتبی مبنی بر ابطال انتخابات هیئت شطرنج اعلام نشده و یکی از کاندیدا سعی دارد که همه چیز را به حاشیه ببرد اما نکته مهم این است که هنوز چیزی از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون شطرنج به ما اعلام نشده‌است. 
وی ادامه داد: در مجمع قبلی با افتخار 12 رای تایید و 1 رای سفید داشتم، ترسی از برگزاری انتخابات مجدد ندارم و از هر کاری که به شفافیت امور کمک کند استقبال می‌کنم. طبق ابلاغیه‌ای که از سوی فدراسیون خطاب به من وجود دارد، در حال حاضر رئیس هیئت شطرنج هستم.
رئیس هیئت شطرنج استان خراسان رضوی گفت: دستوری مبنی بر ابطال انتخابات از سوی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان به من ابلاغ نشده و فقط به صورت شفاهی و توسط یکی از کاندیدا این موضوع مطرح شده‌است.
پاشانجاتی تصریح کرد: علاوه‌ بر همان افرادی که در مجمع حضور داشتند، سه نفر از ورزشکاران جدید نیز باید در انتخابات مجدد شرکت کنند.
وی تشریح کرد: تنها شائبه‌ای که وزارت ورزش به آن تاکید دارد این است که وقتی نماینده شهرستان انتخاب می‌شود، باید 5 شهرستان به عنوان نماینده حضور پیدا کنند و اذعان دارند تنها خلاف رخ‌داده در مجمع انتخابات شطرنج این است که مدیرکل باید همه شهرستان‌های فعال در این حوزه را دعوت و از بین آن‌ها 5 نماینده را انتخاب می‌کرده‌است تا این تعداد وارد مجمع شوند.
رئیس هیئت شطرنج استان خراسان رضوی بیان کرد: در مدت بیست‌وچندسالی که در ورزش فعالیت می‌کنم چنین عملی را در هیچ هیئت ورزشی ندیدم. در همین مجمع انتخاباتی 5 رئیس شهرستان‌ را دعوت کردیم که در میان آن‌ها، رئیس هیئت شطرنج سبزوار به عنوان نماینده داورها، رئیس هیئت شطرنج مشهد و کاشمر هم به عنوان کاندیدا در مجمع حضور داشتند.

منبع : ایسنا


انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.