احمد امیرآبادی روند برگزاری جلسه رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت در صحن علنی پارلمان را تشریح کرد.

جلسه بررسی صلاحیت ۴ وزیر پیشنهادی امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، احمد امیرآبادی،  عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ظهر امروز  (شنبه 5 آبان) بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت، در صحن علنی پارلمان آغاز می‌شود،گفت: نوبت اول بررسی صلاحیت وزرا از ساعت 13 آغاز  و تا ساعت 18 ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: نمایندگان پس از زمانی یک ساعته از ساعت 19 بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی را دوباره از سر می‌گیرند و جلسه بررسی وزرا احتمالاً تا ساعت 21 به پایان رسد.

نماینده مردم قم در مجلس افزود: امیدواریم بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در  دو نوبت عصر و شامگاهی عملاً به اتمام برسد. 

امیرآبادی اظهار داشت: زمان ثبت‌نام نمایندگان به‌منظور اعلام موافقت و مخالفت با وزرای پیشنهادی از ساعت 10 صبح امروز تا ساعت 13 در مقابل درب شمالی صحن، همانند طرح‌ها و لوایح انجام می‌شود که 2 نفر موافق و 2 نفر مخالف براساس قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: نمایندگان یکشنبه نیز جلسه علنی دارند  و بر اساس آیین‌نامه داخلی بررسی طرح‌ها و لوایحی را که در دستورکار است از سر می‌گیرند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در هفته گذشته، طی نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس، محمد شریعتمداری، فرهاد دژپسند، محمد اسلامی و رضا رحمانی را به ترتیب به عنوان وزرای پیشنهادی جهت تصدی وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی کرده بود. 

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.