ایلام- نوراله دلخواه گفت: تردد کامیون های باری در جاده های ایلام، خصوصا مسیر ایلام – مهران تا ۱۳ آبان و پایان مراسم اربعین ممنوع است.

ممنوعیت تردد کامیون در محور ایلام- مهران تا ۱۳ آبان

نوراله دلخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام امروز(شنبه) در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه در روز گذشته ۳۳ هزار تردد در مرز مهران صورت گرفته است، اظهارداشت: از این تعداد ۱۷ هزار ورود و ۱۶ هزار خروج از مرز مهران به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در روزهای آینده و منتهی به اربعین حسینی مسیر ایلام – مهران یک طرفه خواهد شد، افزود: برای رفاه حال زائران و روان شدن روند ترافیک در مسیر برگشت زائران، مسیر مهران به ایلام در روزهای آینده یک طرفه خواهد بود و زائران و دیگر مسافرانی که قصد مسافرت به مهران را داشته باشند می توانند از مسیر ایلام – ملکشاهی – مهران تردد کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام با اشاره به ریزش کوه در مسیرهای مواصلاتی استان در اثر بارش نزولات جوی، بیان داشت: علی رغم این موضوع، تمامی جاده های استان باز است و تردد روان در همه مسیرها، جریان دارد.

نوراله دلخواه به ثبت تردد ۲ هزار دستگاه اتوبوس در مسیر ایلام – مهران در طی ۲۴ ساعت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: پیش بینی شده در اوج بار تردد زائران اربعین و در ایام برگشت زائران، در طی شبانه روز ۳ هزار دستگاه اتوبوس در جاده های ایلام تردد داشته باشند و به همین دلیل ممنوعیت تردد کامیون های غیرضروری از مسیرهای مواصلاتی استان تا ۱۳ آبان ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.