خوزستان- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حین بازدید از مرز شلمچه گفت: با تدابیری که برای کنترل همچنین ترددهایی که توسط نیروهای مختلف نظامی، انتظامی و امنیتی در مرزها شکل گرفته خوشبختانه مشکل خاصی در مرزها نیست.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پیش با استقبال فرمانده سپاه خوزستان و مسئولین محلی وارد خرمشهر شد.

سرلشکر محمد علی جعفری در حاشیه بازدید از پایانه مسافربری شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: الحمدلله شاهد تردد روان زائران از مرز بین‌المللی شلمچه هستیم.

وی ادامه داد: شور و همت مردم برای شرکت در آئین اربعین و خدمات رسانی به زائران در  مواکب هرساله بیش از سال گذشته است و این شور و شوق را امروز به وضوح در شلمچه دیدیم.

فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی با بیان اینکه به رغم تمامی تهدیدات و تحریم‌ها، حضور مردم برای شرکت در همایش عظیم اربعین نه تنها کمتر بلکه بیشتر از سال‌های گذشته بود، تصریح کرد: با توجه به وضعیت هوا و شرایط جوی و باد و بارانی که چند روز قبل در شلمچه بود و امروز هم هست اما مردم با شور و حال فراوان مشغول خدمات رسانی‌ هستند.

جعفری با قدردانی از تلاش‌های بخش‌های مختلف کشور اعم از نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، فرمانداری‌ها، استانداری‌ها  و به‌خصوص مردم که به طور خود جوش و بی وقفه در  موکب‌ها اقدام به پذیرایی از زایران می کنند بیان کرد: شور و حال عجیبی در شلمچه حاکم است و همه شیعیان جهان انتظار این ایام را می‌کشند.

جعفری گفت: با تدابیری که برای کنترل و ترددهایی که توسط نیروهای مختلف نظامی، انتظامی و امنیتی در مرزها شکل گرفته خوشبختانه مشکل خاصی نیست و مردم هم به نسبت رضایت دارند و اگر موارد کمی هم در مسیر هست، طبیعی و قابل رفع است.

فرمانده سپاه پاسدران انقلاب اسلامی یادآور شد: وحدت و همدلی همه مسلمانان و یک دلی و هم‌صدایی آنها برای مبارزه با دشمنان و ادامه مسیری که امام حسین (ع) آن را آغاز کرده است و زیر بار ظلم نرفتند پیام جهانی اربعین است، همه مسلمان‌ها و غیر مسلمان‌ها در این حرکت ضد استکبار جهانی و ضد ظلم وارد شدند و امید است هر چه سریع‌تر به آرزویشان که ظهور امام زمان (عج) است نائل شوند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.