بازیکن فوتبال تیم پدیده گفت: خداحافظی گل‌محمدی از بازیکنان پدیده صوری نیست و او از شرایط سخت خسته شده است.

صادقی: گل محمدی در تصمیمی که گرفته جدی است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، اکبر صادقی بازیکن فوتبال تیم پدیده در خصوص شرایط تیم پدیده و بحرانی که این تیم به آن دچار شده است،‌ گفت: متأسفانه شرایط خوبی نداریم تا اینجا فقط به ما قول و وعده و وعید دادند اما هیچ خبری از کسی نشده است. نمی‌دانم که مسئولان استانی یا حتی مسئولان باشگاه پدیده چه فکری می‌کنند یا اینکه اصلاً به این تیم می‌اندیشند یا نه؛ ما هیچ دریافتی نداشتیم و خیلی از بازیکنان از فصل گذشته هم از تیم طلب داریم از طرفی حتی توپ و زمین مناسب هم برای تمرین کردن در اختیار ما نیست و با این شرایط تا همین جا هم کار بزرگی انجام دادیم؛ آقای یحیی هم در این مدت به دنبال پول برای تیم دوید و زحمت‌های آقا یحیی و آقای سرآسیایی تا اینجا ما را کشاند.

وی افزود: کسی به فکر پدیده نیست و در این شرایط آقا یحیی هم از اهواز به تهران رفت، من می‌دانم که او حتماً روی تصمیمی که گرفته فکر کرده اما ما یک تیم هستیم و همگی دوست داریم که این گروه تا آخر با هم باشد؛ همه بازیکنان علاقه‌مند هستند که آقا یحیی به تمرینات برگردد چرا که ما کار را با هم آغاز کردیم و اگر او برنگردد کار برای ما سخت خواهد شد؛ امیدوارم مسئولان و کسانی که تصمیم‌گیرنده هستند شرایط ما را درک کنند و به فکر تیم باشند و اجازه ندهند حالا که یک تیم از شرق کشور در صدر جدول قرار دارد دچار این مشکلات شود؛ ما یک مجموعه خوب هستیم که اگر از ما حمایت شود می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

صادقی درباره اینکه این مشکلات روی مسائل فنی این تیم هم اثرگذار است یا نه، ادامه داد:‌ قطعاً‌ مشکلات مالی روی تیم اثرگذار است ما تا همین جا با حمایت‌های هواداران و رفاقت و کارهای فنی آقای یحیی کار را پیش بردیم اما آقا یحیی بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان راهی تهران شد و این مسئله فکر همه ما را درگیر کرده است. باید ببینیم از فردا می‌خواهیم چه کنیم چرا که ما بازی حساسی مقابل نساجی داریم و امیدوارم طی امروز و فردا آقا یحیی به تمرینات برگردد. اگر او نباشد دچار مشکل می‌شویم.باید منابع مالی تأمین شود چرا که ذهن همه ما درگیر مسائل مالی است.

وی در پاسخ به این سوال که خداحافظی گل‌محمدی از بازیکنان برای تحت فشار قرار دادن مسئولان باشگاه بوده یا اینکه او واقعاً قصد جدایی افزود: ما چند ماه است که با آقا یحیی کار می‌کنیم و از نزدیک در کنارش حضور داریم او پیشنهادهای بسیار خوبی در این مدت از تیم‌های مختلف داشت اما به خاطر تیم پدیده این پیشنهادات را نپذیرفت و در کنار تیم ماند؛ فکر نمی‌کنم خداحافظی او از تیم صوری باشد اما در تصمیمی که گرفته جدی است؛ من با آقای یحیی صحبت کردم و او گفت که از این شرایط خسته شده  است اما امیدوارم شرایط بهتر شود و او بتواند به پدیده برگردد تا به ما کمک کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.