البرز- سید فتح الله هاشم نژاد از اجرای پروژه ابتکاری "مهر ماندگار" در راستای ویزیت رایگان مددجویان و نیازمندان توسط پزشکان خیر و داوطلب این جمعیت خبر داد.

 پروژه ابتکاری"مهر ماندگار" در کرج به اجرا درآمد

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی جمعیت استان البرز، سید فتح الله هاشم نژاد رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج،  اظهار کرد: پروژه ابتکاری «مهر ماندگار»  در راستای استمرار و تسهیل در امر خدمت رسانی به افراد نیازمند و مددجویان جمعیت و با مشارکت و همکاری بی دریغ پزشکان عمومی و متخصص ارائه می‌شود.

وی افزود: این پروژه همسو با شعار توان توانمندان در خدمت نیاز نیازمندان و در راستای نمایش عملی این شعار درایام معنوی  اربعین حسینی آغاز شد و طی انجام آن در پنج روز اخیر  ۱۰ نفر از پزشکان عمومی و متخصص از جمله متخصص زنان، متخصص داخلی، روانپزشک و چشم پزشک و بینایی سنجی و ... ویزیت رایگان نیازمندان را با توجه به مراجعه های متعدد و مکرر به جمعیت به عهده گرفته و با توجه به سهمیه ای که روزانه به مددجویان جمعیت اختصاص داده می شود، مددجویان جهت ویزیت رایگان معرفی می شوند.

این مسئول تصریح کرد: بر این اساس تاکنون ۱۵ میلیون ریال در خصوص ویزیت رایگان به مددجویان تسهیلات ارائه شده است.

هاشم نژاد در ادامه گفت:  یک مرکز تصویربرداری و یک آزمایشگاه نیز با تقبل انجام رایگان آزمایشات و تصویربرداری های مددجویان معرفی شده از طریق جمعیت، ۱۰ نفر نیز جهت انجام آزمایشات و پرتونگاری ها به  این مراکز ارجاع  داده شده اند که حدود بیست میلیون ریال نیز از این طریق به مددجویان خدمات ارائه شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج درپایان اظهار امیدواری کرد این طرح با مشارکت و همکاری پزشکان خیرو داوطلب ادامه داشته باشد و بتوان آن را هر چه بیشتر در سطح شهرستان گسترش داد تا در دستیابی به شعارهای جمعیت گام های مثبت و مستحکم تری برداشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.