آمار رئال مادرید با زیدان در ال کلاسیکوهای نوکمپ فوق العاده بود.

شکست ناپذیری رئال مادرید در نوکمپ برابر آبی و اناری‌ها

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، فردا در نوکمپ رئال و بارسا در دیداری بسیار حساس به مصاف هم خواهند رفت. ال کلاسیکویی بدون مسی و رونالدو پس از یازده سال که به خصوص برای رئالی ها حکم مرگ و زندگی را دارد. شاید هر نتیجه ای غیر از پیروزی، حکم به اخراج لوپتگی دهد.

رئالی ها اما می توانند به آمار فوق العاده خوب شان در سال های اخیر اتکا کنند. هرچقدر رئال در خانه برابر بارسا ضعف نشان داده، برعکس در نوکمپ برابر آبی و اناری ها بی شکست مانده است.

آخرین باخت رئال در نوکمپ ۱۳۱۷ روز پیش یعنی به ۲۲ مارس ۲۰۱۵ و زمانی برمی گردد که آنچلوتی هدایت این تیم را بر عهده داشت. بارسا در کورس قهرمانی موفق شد با گل های متیو و سوارز، در مقابل تک گل رونالدو بر رئال پیروز شده و گام بلندی به سوی قهرمانی لالیگا بردارد.

از آن پس و با آمدن زیدان، رئال دیگر هرگز در نوکمپ مغلوب نشده است. ۲ آوریل ۲۰۱۶ اولین بار رئال با هدایت زیدان پای به نوکمپ گذاشت و ۱-۲ بارسا را شکست داد. این نتیجه، پایانی بود بر ۳۹ بازی متوالی بدون شکست بودن بارسا.

هشت ماه بعد یعنی در سوم دسامبر ۲۰۱۶، رئال با گل دقیقه ۸۸ راموس توانست بازی را به تساوی کشانده(۱-۱) و فاصله شش امتیازی خود نسبت به بارسا را حفظ کند.

ال کلاسیکوی بعدی در نوکمپ به سوپرکاپ اسپانیا در تابستان ۲۰۱۷ بر می گردد که رئال ۱-۳ به پیروزی رسید و سرانجام ششم ماه می ۲۰۱۸، آخرین جدال دو تیم در نوکمپ با تساوی ۲-۲ به اتمام رسید. گل های رئال را رونالدو و بیل به ثمر رساندند و بارسا بازی را به دلیل اخراج سرجی روبرتو، ده نفره به اتمام رساند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.