سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از دیدار با رئال مادرید گفت:ما اکنون پس از دو برد متوالی در بهترین شرایط به این بازی رسیدیم.

والورده: بازی کردن بدون مسی سخت است اما برای ما مشکل نیست

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال رئال مادرید فردا(یکشنبه) از ساعت ۱۸:۴۵ به وقت تهران میهمان بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ است تا حساس ترین دیدار باشگاهی جهان یعنی ال کلاسیکو را برگزار کند.

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا نشست خبری این دیدار گفت: ترکیب ۱۱ نفره خودم را برای ال کلاسیکو انتخاب کردم ولی این طبیعی است که اکنون این ترکیب را فاش نمی کنم. من به اتفاقاتی که در باشگاه رئال مادرید می افتد و تاکتیک آنها اهمیتی نمی دهم و بازی خودم را انجام می دهم. دیدارهای ال کلاسیکو از لحاظ فنی و احساسی با بقیه دیدارها متفاوت است و ما اکنون پس از دو برد متوالی در بهترین شرایط به این بازی رسیدیم.

وی افزود: در دیدارهای ال کلاسیکو اصلا عملکرد تیم ها در دیدارهای سابق ملاک نیست و گاهی اتفاق افتاده که تیم بدتر در چنین بازی ها بسیار خطرناک تر ظاهر شده است. در مادرید و بارسلون مشکلات زیادی پیش از این دیدار رخ داده است و هواداران هر دو تیم بر روی ترکیب ۱۱ نفر اصلی تیمشان مطمئن نیستند. بزرگترین سوال در بارسلون این است که چه کسی جای مسی را پر خواهد کرد و در رئال نیز سوال این است که مدافع راست چه کسی خواهد بود.

سرمربی بارسلونا در پایان گفت: بازی کردن بدون مسی سخت است اما برای ما مشکل نیست چون راهکاری برای آن داریم. ما باید در غیاب مسی بازی تیمی انجام دهیم. در این دیدار ما فاصله زیادی با رئال نداریم و در جدول مسابقات تنها ۴ امتیاز از رئال بالاتر هستیم. به نظرم ال کلاسیکو بازی آخر لوپتگی نیست. نمی دانم مربیگری در رئال سختر است یا بارسلونا چون قبلا مربی رئال نبودم! این را می دانم که مربیگری در بارسلونا خالی از سختی نیست.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.