خوزستان_ سعید رضوانی تعطیلی ادارات و مدارس استان خوزستان در روز چهارشنبه هفته جاری را یک شایعه دانست و گفت: روز چهارشنبه در خوزستان تعطیل نیست.

خبر تعطیلی روز چهارشنبه در خوزستان صحت ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، سعید رضوانی، مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان در خصوص این شایعه اظهارکرد: برخی کانالهای تلگرامی برای جذب مخاطب به انتشار یک خبر جعلی روی آوردند که این خبر کاملا کذب و عاری از حقیقت است.

وی گفت:چهارشنبه هفته جاری هم یک روز عادی است و دلیلی برای تعطیلی آن وجود ندارد و اصطلاح بین التعطیلی یک اصطلاح غلط و غیر قانونی است که برخی آن را برای منافع شخصی مطرح می کنند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان با دعوت از رسانه های استان به انتشار اخبار موثق و درست از مجاری قانونی گفت: کسانی که دست به جعل خبر و انتشار اخبار دروغین می کنند اخلاق حرفه ای را زیر پا گذاشته و افکار عمومی را نسبت به رسانه های استان بدبین می کنند.

رضوانی گفت: موضوع انتشار این خبر جعلی را از مجاری قانونی از جمله پلیس فتا دنبال خواهیم کرد و با انتشار دهندگان این خبر که به نوعی باعث تشویش افکار عمومی شده اند برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.