مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بارش باران که طی ۲۱ ساعت گذشته در این استان ادامه دارد در سطح چهار شهرستان شدت بیشتری داشته است.

شدت بارش باران در چهار شهرستان خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجتعلی شایانفر افزود: بیشترین میزان بارندگی در این مدت از چناران به میزان ۱۷ میلیمتر، درگز ۱۶.۲ میلیمتر، کلات ۱۵.۵ میلیمتر و قوچان به میزان ۱۲.۹ میلیمتر گزارش شده است.

وی ادامه داد: حجم بارندگی در شهرستان مشهد نیز تاکنون ۹ میلیمتر بوده است. همچنین از شهرستانهای فریمان، سرخس، سبزوار، جغتای، تربت جام و تربت حیدریه گزارش بارندگی داشته ایم.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بارندگی در این استان تاکنون آسیب جانی در پی و خسارات مالی وارده نیز اندک است. در پی بارندگی دیشب و امروز راه ورودی منطقه روستایی سنگ دیوار مسدود اما پس از فروکش روان آب این مسیر دوباره باز شد.

وی افزود: روان آبها در مسیلها و رودخانه های شهرستانهای زیر بارش باران فراوان است و امیدواریم پس از دوره طولانی خشکسالی شاهد بارندگی خوب در سطح خراسان رضوی باشیم.

فعالیت سامانه ناپایدار جوی و بارشزا از عصر جمعه در خراسان رضوی آغاز شده که پیامد آن وقوع بارشهای رگباری همراه با رعد و برق، بارش برف در نقاط مرتفع و افت دمای هوا از اواخر وقت دیروز بوده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.