استاندار خراسان رضوی گفت: مشکل نبود زمین بازی برای تیم فوتبال پدیده هرچه زودتر به دست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی باید حل شود و در مدیریت باشگاه نباید دخالتی صورت گیرد.

دخالتی در مدیریت باشگاه پدیده نباید صورت گیرد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رشیدیان  در جلسه شورای اداری خراسان رضوی گفت: برای حل مشکلات اقتصادی باید به مشارکت بخش‌های دانشگاهی و ظرفیت‌های علمی در استان بیشتر توجه شود.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های نظارتی و قضایی این استان در موقعیت حال حاضر کشور، انعطاف بیشتری نسبت به فعالان اقتصادی داشته باشند؛ افزود: پیمانکاران پروژه‌های عمرانی دارای نجابت هستند که باید برای ایجاد 22 هزار نفر شغل از آنها قدردانی شود.
وی بیان کرد: طی چند ماه گذشته به‌علت کمبود مواد اولیه در بخش تولید شاهد ریزش واحدهای تولیدی خراسان رضوی بوده‌ایم که کمیته‌ای تحت عنوان عبور از تحریم‌ها وزارت کشور ابلاغ کرده است که امیدواریم با این ابلاغ مشکلات اقتصادی تا حدودی حل شود.
رشیدیان متذکر شد: با توجه به تغییراتی که در نرخ ارز  به ریال انجام شده اعتبار طرح مشاغل روستایی 2 برابر افزایش داشته که به 18 میلیارد ریال می‌رسد و خراسان رضوی در جذب تسهیلات مشاغل روستایی در کشور رتبه اول را دارد.
استاندار خراسان رضوی در خصوص پدیده ادامه داد: برای رفع مشکلات پدیده راه کارهایی از جمله انتقال سهام به‌مردم، تشکیل مجمع عمومی، ورود به فرابورس و انتخاب هیأت مدیره وجود دارد، همچنین باشگاه تیم پدیده مشکل مالی دارد که امیدوارم دستگاه‌ها و مدیران مربوطه برای رفع مشکل آن قدم بردارند.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.