خراسان شمالی- محسن نجات گفت: ۱۶ پایگاه امداد و نجات به زائرین پیاده امام رضا(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.

اجرای طرح "دلدادگان کوی یار" در پایگاه‌های امدادی هلال‌ احمر

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، محسن نجات، مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در جلسه شورای مدیران، از اجرای طرح دلدادگان کوی یار همزمان با دهه پایانی ماه صفر در پایگاه های امدادی هلال احمر خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای خدمت رسانی داوطلبانه به زائرین پیاده ی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) امام مهربانی ها اندیشیده شده است.

وی افزود: در این ایام ۱۲ پایگاه ثابت،۳ پایگاه سیار و یک پایگاه امداد هوایی در قالب طرح دلدادگان کوی یار به زائرانی که پیاده در این مسیر قدم برمیدارند، خدمات امدادی ارائه می کنند.

وی همچنین بر احیای حرکت جوانانه و استفاده از تفکر و توان جوانان برای پیش برد اهداف در راستای عمل به فرمایشات رهبری تاکید و تصریح کرد: جوانان می توانند برای پیش برد اهداف نقش مهمی داشته باشند لذا بایستی مدیریت به گونه ایی باشد که از ظرفیت و نیروی جوانان برای آموزش و امداد استفاده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در ادامه به برنامه ریزی برای تسریع در انجام کارها تاکید کرد و افرود: پای کار بودن جوانان توانمند می تواند برای ترویج نوع دوستی و تفکر بشر دوستانه و همچنین آموزش بسیار موثر واقع شود.

نجات اضافه کرد: باید رویکرد همه فعالیت ها آموزشی باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.