سرمربی پدیده می‌گوید در تهران به سر می‌برد و اطلاعی از نتیجه جلسه استانداری در رابطه با وضعیت این باشگاه ندارد.

گل‌محمدی: چشمم از جلسه پدیده آب نمی‌خورد
به گزارش قدس آنلاین ، یحیی گل‌محمدی درباره آخرین وضعیت همکاری‌اش با باشگاه پدیده اظهار کرد: فعلا هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است. فقط قرار است یک جلسه در استانداری برگزار شود که مدیر باشگاه، مدیر پدیده و مدیرکل تربیت بدنی و چند تصمیم‌گیرنده دیگر در آن حضور دارند. فعلا از خروجی جلسه اطلاعی ندارم. تا جایی که اطلاع دارم تمرینات پدیده برگزار نمی‌شود و تیم در حالت تعلیق درآمده است. من در حال حاضر در تهران حضور دارم.
او در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود در جلسه امروز استانداری حضور داشته باشد، گفت: از طرف باشگاه، وطن‌خواه به عنوان مدیرعامل حضور دارد. آن‌ها تصمیم‌گیرنده هستند که مالکیت باشگاه را مشخص کنند. فکر می‌کنم جلسه بسیار مهمی است و از ۸:۳۰ صبح این جلسه آغاز شده و احتمالا تا ظهر نتیجه جلسه مشخص شود.
سرمربی پدیده درباره بدقولی‌های قبلی مسئولان این باشگاه بیان کرد: من خودم چشمم از بابت این جلسه آب نمی‌خورد. آن قدر در این دو، سه ماه جلسه برگزار کردند که ما هم خسته شدیم. من به این جلسات اعتقادی ندارم.
گل‌محمدی افزود: البته امروز فکر می‌کنم جلسه مهمی باشد چون تصمیم‌گیرندگان درباره مالکیت این باشگاه حضور دارند و فکر می‌کنم باشگاه از پدیده گرفته شود. البته این پروسه واگذاری هم یک ماه، یک ماه و نیم، دو ماه طول می‌کشد. اوضاع در مشهد خوب نیست و برعکس جایگاهمان در جدول وضعیت خوبی نداریم.
او همچنین در پاسخ به این سوال که اگر جلسه امروز نتیجه دلخواهی نداشته باشد، دیگر سرمربی این تیم نیست، توضیح داد: من تصمیمم را گرفتم و با بازیکنان خداحافظی کردم. البته با آن‌ها در تماس هستم. اصلا امکان کار کردن نیست. من جلسات زیادی با مدیران باشگاه و مسئولان استانی و اسپانسر داشتم که بی‌نتیجه بود. ما دو، سه ماه وقتمان را به جلسه اختصاص داریم. دلخوشی ما همین حضور در صدر جدول است. ما هزینه‌ای هم نداریم. اگر بخواهید دو تیم لیگ برتری با هزینه پایین نام ببرید، یکی از آن‌ها پدیده است. میانگین قراردادهای ما ۱۵۰، ۲۰۰ میلیون تومان است که مبلغ زیادی نیست. خیلی اوقات خجالت می‌کشم که شرایط و مشکلات بازیکنان را می‌بینم. خیلی از بازیکنان پول ندارند کفش بخرند. درست نیست که وقتی به عنوان تیم اول لیگ به خوبی نتیجه می‌گیریم، اینقدر سهل‌انگاری مدیریتی رخ می‌دهد.
سرمربی پدیده افزود: هرروز هم به تعداد هوادارانمان اضافه می‌شود ولی از آن طرف توجه مسئولان کم می‌شود. باید یک رابطه مستقیم بین این دو مقوله باشد اما رابطه‌شان معکوس است. واقعا این مسئله باورکردنی نیست. معلوم نیست که آن‌ها ورزش را دوست ندارند یا دوست ندارند که مردم برای اوقات فراغت به ورزشگاه بیاورند. آن‌ها با هزینه کمی به ورزشگاه می‌آیند و هر بازی تعداد هوادارانمان بیشتر می‌شود و ۱۴، ۱۵ هزار جوان و با تیم حال می‌کنند. دو، سه ساعت خودشان را خالی می‌کنند و احساس خوبی دارند اما به این احساس خوب اصلا اهمیتی داده نمی‌شود. واقعا مشهد شهر عجیب و غریبی است.
گل‌محمدی در ادامه شایعاتی مبنی بر اینکه از تیم‌های دیگر پیشنهاد همکاری دارد، اظهار کرد: این یک مسئله و اتفاق طبیعی است. وقتی من یک مربی موفق در لیگ برتر هستم، طبیعتا گمانه‌زنی درباره باشگاه‌هایی که نتایج بدی گرفتند به وجود می‌آید. وقتی بحث رفتنم در مشهد مطرح باشد، این گمانه‌زنی‌ها به وجود می‌آید که این مربی به فلان تیم‌ برود. اگر این اتفاق هم بیفتد، جای سوال نیست و طبیعی است.
او در ادامه گفت‌وگویش با برنامه تهران ورزشی در پاسخ به این سوال که آیا با مثبت بودن نتیجه جلسه امروز در استانداری، باز هم روی استعفایش پافشاری می‌کند و دیگر در این تیم حضور پیدا نمی‌کند، گفت: جلسه امروز اگر خروجی‌ای هم داشته باشد و تیم را بخواهند واگذار کنند، حداقل یک ماه طول می‌کشد اما مشکل ما روزانه است و فردا مشکل داریم و نمی‌توانیم تا یک ماه دیگر صبر کنیم. امیدمان به این بود که پدیده‌ای‌ها به قول ۱۰ روز پیششان عمل کنند. آقای انتظاری با من تماس گرفتند که به بازیکنان بگویم پرقدرت از آن‌ها حمایت می‌کنند. بازیکنان هم خیلی خوشحال شدند اما وسط راه دوباره برگشتند. سوال بزرگی است که چرا برگشتند. در حال حاضر مشکل ما روزانه است و من به شخصه رویم نمی‌شود به چهره بازیکنان نگاه کنم. من فعلا سر تمرین نمی‌رود تا نتیجه جلسه را بفهمم اما چشمم هم آب نمی‌خورد.
سرمربی پدیده همچنین درباره کیفیت لیگ هجدهم بیان کرد: کیفیت لیگ هرسال نسبت به سال قبل، کیفیت بهتری پیدا می‌کند. تیم‌ها باتوجه به سرمایه‌گذاری و بازیکنان جدیدی که می‌گیرند به دنبال پیشرفت هستند تا سهمیه لیگ قهرمانان کسب کنند و به قهرمانی برسند. برخی تیم‌ها هشت برابر، ۹ برابر تیم ما هزینه کردند و کیفیت فنی این تیم‌ها به هم نزدیک شده است. قهرمانی خیلی سخت‌تر شده اما در نوع برگزاری تعطیلات متعدد لیگ، یک مقدار روی کیفیت لیگ تاثیر گذار است و کار را برای باشگاه‌ها و خصوصا مربیان سخت می‌کند. مربیان باید بعد از دو، سه هفته تیم را دوباره به شرایط بازی بازگردانند و بازی تدارکاتی برگزار کنند که این مسئله روی کیفیت فنی تیمی مثل ما تاثیر گذار است.
گل‌محمدی افزود: لیگ ما در نیم‌فصل ۵۰ روز تعطیل است. ۵۰ روز برای یک لیگ خیلی زیاد است. ما در پیش فصل ۳۸ روز تمرین کردیم اما در نیم فصل ۵۰ روز تعطیلی وجود دارد. من برای این ۵۰ روز غصه‌ام گرفته است.
او در ادامه درباره تاثیر برنامه ۹۰ در فوتبال ایران بیان کرد: آن چیزی که ما در این چندین سالی که ۹۰ وجود داشته دیده‌ایم، این است که با رسیدگی به بحث‌های داوری، فساد در فوتبال و فنی از خیلی مسائل بد جلوگیری کرده است. فکر می‌کنم حضور و وجود این برنامه خیلی برای ما لازم است. نمی‌دانم چطور به راحتی جلوی چنین برنامه‌ای را می‌گیرند و از احترامی که باید برای مخاطب قائل باشند، می‌گذرند.
بازیکن و سرمربی پیشین پرسپولیس درباره راهیابی این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا و این‌که پرسپولیس چقدر برای قهرمانی در این رقابت‌ها شانس دارد، گفت: این تیم توانسته با محدودیت‌های فراوانی که داشته، به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد. کسی فکرش را نمی‌کرد که این تیم به فینال برسد و کار بزرگ و حماسی انجام دادند. وقتی با شایستگی به فینال رسیدند، شایسته قهرمانی هم هستند.
منبع : ایسنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.