سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:مفتخریم که به فینال آسیا می‌رویم اما قشنگتر از آن این است که فینال در تهران انجام می‌شود.

برانکو:برای بردن پرسپولیس از موارد غیرورزشی استفاده می‌شود/ باز هم قهرمان خواهیم شد

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، برانکو درباره حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت:مفتخریم که به فینال آسیا می‌رویم اما قشنگتر از آن این است که فینال در تهران انجام می‌شود؛ هیچ چیزی بهتر از این نیست که فینال را در تهران برگزار کنیم؛ مطمئنا این فینال بهترین فینال آسیا خواهد بود، چرا که 100 هزار هوادار در تهران داریم و این حق را داریم که بلندپروازی کنیم؛ بدون شک با همه توان در فینال آسیا بازی خواهیم کرد؛ به بازیکنانم اعتماد و اعتقاد کافی دارم؛ آنها روز گذشته مقابل سایپا به بهترین نحو اراده خود را نشان دادند و ثابت کردند از نظر روحی و ذهنی ریکاوری شده و آماده بازی در فینال هستند.

*از دست داوران خیلی خیلی عصبانی بودم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اتفاقات رخ داده بعد از بازی با سایپا و درگیری‌های داخل تونل ورزشگاه تختی، گفت:‌ من صحنه‌ها را ندیدم چرا که خیلی زود به رختکن رفتم چون که خیلی خیلی عصبانی بودم؛ قبل از هر کسی از داوران عصبانی بودم؛ کاری که آنها با ما می‌کنند وحشتناک است؛ گلی که سایپا به ما زد مردود بود؛ من ندیدم در تونل چه اتفاقاتی رخ داد اما طبیعی است که از این به بعد همه تیم‌ها مقابل ما محکم‌تر بازی می‌کنند اما ما باز هم قهرمان خواهیم شد.

*کاشیما را آنالیز می‌کنیم

وی در مورد محرومان و مصدومانش برای بازی فینال خاطرنشان کرد: محروم در فینال نداریم اما مصدومیت در بازی و تمرین پیش می‌آید و مهم نیست؛ برایمان فرقی نمی‌کند چه کسی هست یا نه چرا که قبلا هم گفته‌ام فقط روی بازیکنانم تکیه می‌کنم و ما فلسفه خودمان را داریم؛ کاشیما را آنالیز و دو بازی اخیر این تیم مقابل سامسونگ در نیمه نهایی آسیا را بررسی می‌کنیم.

*  نیاز خاصی برای ارسال هیأتی زودتر از اعزام تیم  نیست

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا نماینده برای بررسی امکانات به ژاپن فرستادند، گفت: یک گروه ما زودتر به ژاپن می‌رود و سفارت هم با ما همکاری می‌کند؛ کاملا خدمات ‌به ما می‌دهند؛ نیاز خاصی برای ارسال هیأتی زودتر از اعزام تیم  نیست؛ بازی برگشت در تهران 15 روز دیگر است؛ آنها وقت کافی برای اینکه کسی اینجا بیاید و شرایط را ببینند ‌داشتند.

* ما به دنبال رویای خودمان هستیم

وی در مورد زمان بازی رفت و اینکه مسابقه به وقت تهران صبح است آیا این مسئله از لحاظ بدنی برای بازیکنان مشکل ایجاد نمی‌کند، خاطرنشان کرد: ساعت 15 به وقت ژاپن است به همین خاطر ما ساعت تمرین را در آن مقاطع می‌گذاریم تا خودمان را با این شرایط تطبیق دهیم.

برانکو در مورد قدرت خط حمله کاشیما و قدرت خط دفاع پرسپولیس گفت: مشخصه همه تیم‌های شرق آسیا و خاورمیانه، خط حمله خوب است؛ الدحیل را اگر به خاطر بیاورید یک خط حمله خوب داشت؛ السد هم با حضور بونجاح و ژاوی یک خط حمله قوی داشت؛ تمام تیم‌ها اصرار به داشتن خط حمله قوی دارند؛ می‌دانیم تیمی که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده نمی‌تواند ضعیف باشد؛ می‌دانم کار سختی خواهیم داشت اما ما به دنبال رویای خودمان هستیم.

*سبک فوتبال شرق آسیا متفاوت از خاورمیانه است

وی در مورد اینکه سابقه او در مربیگری نشان داده مقابل تیم‌های شرق آسیا خوب کار می‌کند، تصریح کرد: سبک فوتبال آنها متفاوت از خاورمیانه است؛ آنها خیلی تکنیکی هستند و خط حمله خوبی دارند؛ شاید خلاقیت لازم را ندارند به همین خاطر بازیکن خارجی می‌گیرند؛ مخصوصا کاشیما یک مهاجم برزیلی خوب‌ دارد؛ او بسیار گلزن است و در پست پلی میکر هم کار می‌کند.

* وضعیت نوراللهی نامشخص است

برانکو در مورد وضعیت احمد نوراللهی خاطرنشان کرد: وضعیت نوراللهی نامشخص است؛ او بهتر از قبل است و امروز هم ام آر ای می‌گیرد؛ او با ما به ژاپن می‌آید و تا روز بازی شرایطش بررسی می‌شود و تا آن موقع وضعیت نوراللهی مشخص نیست.

*برخی اوقات برای بردن پرسپولیس از موارد غیرورزشی استفاده می شود

سرمربی پرسپولیس در مورد اتفاقاتی که در راهروی ورزشگاه تختی رخ داد و درگیری به وجود آمد، گفت:‌ نمی‌دانم چه شده و نمی‌خواهم در این مورد نظر بدهم؛ به بازیکنانم یاد می‌دهم که در چارچوب مقررات ورزشی رفتار کنند؛ همه دوست دارند پرسپولیس را ببرند؛ برخی اوقات ناخواسته از موارد غیر ورزشی هم استفاده می‌شود.

* زمین دیروز فوق‌العاده بد بود و دیروز روی زمین بازی نکردیم

وی در مورد اینکه بعد از بازی دیروز گفته شد پرسپولیس تاکتیکی نداشته و با فوتبال بزن زیرش و سانتر دنبال کسب پیروزی بوده است‌، گفت: بله چون زمین بسیار فوق العاده بود به همین خاطر متاسفم که دیروز روی زمین بازی نکردیم.

* منظورتان از بزن بهادر چیست؟

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا از کرواسی بزن بهادر به پرسپولیس آورده است، گفت: ‌نمی‌دانم منظورتان چیست.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.