در حمله رژیم کودک کش صهیونیستی به شرق دیر البلح واقع در مرکز نوار غزه، ۳ کودک فلسطینی به شهادت رسیدند.

شهادت ۳ کودک فلسطینی در حمله رژیم کودک‌کش صهیونیستی به مرکز نوار غزه

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، اشرف قدرت سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که تیم های هلال احمر فلسطین ۳ کودک ۱۳ ساله را که در منطقه شرقی مابین خان یونس و دیر البلح به شهادت رسیده بودند، به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل کردند.

قدرت اسامی این ۳ کودک شهید را به شرح زیر اعلام کرد: خالد بسام محمود ابو سعید، عبدالحمید محمد عبدالعزیر ابو ظاهر و محمد ابراهیم عبدالله السطری که همگی ۱۳ ساله هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی برای توجیه این جنایت فجیع خود مدعی شده بود که ۳ جوان فلسطینی در حال بمب گذاری در نزدیکی موانع مرزی بوده اند که جنگنده های این رژیم آن ها را هدف قرار داده اند.

اما بعدا بطلان این ادعا ثابت و مشخص شد که این افراد ۳ کودک ۱۳ ساله بودند و هیچ بمبی هم در اختیار نداشته اند.

ارتش رژیم صهیونیستی به آمبولانس های هلال احمر اجازه ورود به شرق دیر البلح به منظور انتقال این ۳ کودک به بیمارستان را نمی دادند تا اینکه در نهایت پس از گذشت بیش از یک ساعت و شهادت این ۳ کودک، پیکر آن ها به بیمارستان شهدای الاقصی منتقل شد.

سلامه معروف رئیس دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه در واکنش به این جنایت گفت که قتل این ۳ کودک فلسطینی دلیل دیگری بر جنایات عمدی دشمن صهیونیستی در علیه کودکان، زنان و افراد سالخورده فلسطینی است و این رژیم اهمیتی نمی دهد که طرف خبرنگار یا امدادگر باشد و همه را مورد هدف قرار می دهد.

معروف از جامعه جهانی خواست سکوت خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را بشکند.

وی همچنین پیرامون ادعاهای دشمن صهیونیستی مبنی بر اینکه این کودکان قصد بمب گذاری در نوار مرزی را داشته اند، گفت که ارتش رژیم صهیونیستی پیشرفته ترین تجهیزات را در اختیار دارد و به راحتی و در هر زمانی می تواند تشخیص دهد که فلسطینیان در نواحی مرزی مشغول به چه کاری هستند، اما این رژیم عمدا کودکان فلسطینی را به شهادت می رساند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.