شریعتمداری که بعد از استعفا از وزارت صنعت از کم بودن اختیارات وزرا گلایه کرده و خواسته بود کار جدیدی به او ندهند، می گوید این مشکلات هم‌چنان به قوت خود باقی است.

مساله تورم و عقب ماندگی مزدی کارگران قابل انکار نیست

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در حاشیه نشست خود با نمایندگان تشکل های عالی کارگری، کارفرمایی و بازنشستگی تامین اجتماعی درباره انتقاداتش به ساختار دولت و اختیارات وزرا  پس از رفتن از وزارت صنعت، گفت: انتقاداتم درباره مشکلات ساختاری به وقت خود باقی است.

وی در پاسخ به اینکه پس چطور مسئولیت جدیدی را پذیرفتید؟ گفت: به هر حال به اصلاح امور امید داریم.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که با آن شرایط ما چطور به مدیریت شما در وزارت کار امید داشته باشیم؟ گفت: به توان من امید داشته باشید؛ به هر حال حق گرفتنی است.

شریعتمداری پیش از این در روز ملی صادرات گفته بود: "اگر شجاعت را به مدیران برنگردانیم، کار درست نمی شود؛ آقای جهانگیری امروز که در میان شما نیستم، این مسیر ادامه پیدا کند، هیچ مدیر دولتی پای چیزی را امضا نمی کند؛ هیچ فردی جرات امضای سندی ندارد و همه را به وزیر موکول می کند؛ او بر همین مبنا خواسته بود که جای دیگری هم او را در دولت به کار نگیرند."

شریعتمداری همچنین درباره عقب ماندگی ۸۰۰ هزارتومانی مزد کارگران نیز گفت: بله قبول دارم اما درباره رقم آن باید بررسی شود. 

وی ادامه داد: مساله تورم و عقب ماندگی مزدی کارگران قابل انکار نیست و این موضوع را آمار تورم بانک مرکزی نیز نشان می دهد و یکی از راه ها بسته حمایتی دولت است. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.