نخست وزیر سابق عراق و رئیس ائتلاف الفتح این کشور درباره تکمیل تشکیل دولت جدید عراق و اهمیت تلاش برای تداوم ثبات امنیتی در این کشور رایزنی کردند.

رایزنی العبادی و العامری برای تکمیل دولت/ آماده باش دستگاه‌های امنیتی عراق برای اربعین حسینی (ع)

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، در بیانیه دفتر حیدر العبادی نخست وزیر پیشین عراق آمده است: العبادی در ملاقات با هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح اوضاع سیاسی و امنیتی عراق را بررسی کرد.

این بیانیه افزود: در این ملاقات تکمیل تشکیل دولت و اهمیت تلاش برای تداوم ثبات امنیتی و آبادانی و سرمایه گذاری ایجاد فضای سیاسی با ثبات و حفظ دستاوردها و تداوم آنها را بررسی شد.

پارلمان عراق روز 24 ماه جاری میلادی به 14 وزیر کابینه معرفی شده از سوی عادل عبدالمهدی نخست وزیر این کشور رای اعتماد داد.

آماده باش همه دستگاه‌های امنیتی عراق

فرمانده عملیات فرات میانه عراق از آماده باش همه دستگاههای امنیتی عراق در جریان مراسم اربعین امام حسین (ع) خبر داد.

سرلشکر ستاد قیس خلف المحمداوی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی السومریه نیوز گفت: طرح امنیتی تاکنون از نظر حمل و نقل و خدمات رسانی و امنیت به خوبی پیش می رود.

وی افزود: همه دستگاههای امنیتی بسیج شده اند و تاکنون هیچ گونه خلل امنیتی روی نداده است.

تاکید العبادی بر تداوم مبارزه با تروریسم

نخست وزیر سابق و رئیس ائتلاف النصر عراق خواستار تداوم مبارزه با تروریسم شد.

در بیانیه دفتر حیدر العبادی آمده است: العبادی در جریان ملاقات با عرفان الحیالی مشاور امنیت ملی و قاسم الاعرجی رئیس دستگاه امنیت ملی عراق چالش های امنیتی پیش رو و اهمیت تداوم پیگرد هسته های تروریستی داعش و از بین بردن آن را بررسی کرد.

وی بار دیگر خواهان "هوشیاری در قبال تروریسم شد که همچنان هسته های آن موجود است و در خاک سوریه فعالیت می کند و خطری برای عراق به شمار می رود".

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.