داور پیشکسوت و برجسته فوتبال کشور گفت:خاک پای زائر حضرت رضا(ع) را سرمه چشم مان می‌کنیم.

خاک پای زائر حضرت رضا(ع) را سرمه چشم‌مان می کنیم

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از  ستاد خبری پویش شهروند مهمان نواز ، محسن قهرمانی درآستانه دهه آخر صفر روز رحلت پیامبر اکرم و شهادت امام رضا(ع) و حضور زائران ایرانی و غیرایرانی در بارگاه رضوی طی گفتگویی بیان کرد: مشارکت مردم مشهد در استقبال از زائرین رضوی در دهه پایانی صفر هر سال بی نظیر است.

وی اظهار کرد: خاک پای زائرین حضرت رضا(ع) را سرمه چشم مان خواهیم کرد و خدمت رسانی به زائر آن حضرت، ارزش و افتخار فوق العاده ای برای ما دارد.

این داور خراسانی تاکید کرد: درسال های گذشته اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت های ورزشی پای کار بوده اند که در ایستگاه های صلواتی با عشق به زائرین حضرت رضا(ع) خدمت می کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه های دولتی و نظارتی همه ساله بسترهایی را برای پذیرایی از زائرین فراهم می کنند که مدیریت زائرین میلیونی توسط خود مردم باشد به لحاظ صمیمیت و کیفیت، خدمت رسانی را منسجم و همه گیرتر خواهد بود .

وی با بیان اینکه اگر دستگاه های دولتی در دهه پایانی صفر با هم هماهنگ باشند آرامش خوبی در شهر جاری خواهمی داشت گفت: اگر شهرداری مشهد، آستان قدس رضوی، استانداری خراسان رضوی با بزرگان هیئت های مذهبی جلساتی داشته باشند در حوزه خدمت و اسکان مشکلات کاسته می شود.

این داور فوتبال با اشاره به اینکه زائری که پای پیاده به شهر حضرت رضا(ع) می آید انتظاری از ما ندارد گفت: اینکه مردم مشهد با عشق پای کار هستند بخاطر نیت و دل خودشان است.

/پایان خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.