مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف خراسان رضوی گفت: با استقرار چهار ایستگاه بازرسی در خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی طرح ویژه نظارت بر بازار مشهد طی دهه پایانی صفر آغاز شد.

نظارت بر بازار طی دهه پایانی صفر در مشهد آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین ، امیر دلداری روز سه شنبه  افزود: این ایستگاه ها در خیابان های طبرسی، آیت الله بهجت، امام رضا (ع)، بولوار سازمان آب و میدان بیت المقدس مستقر شده و از ساعت 9 تا 20 آماده پاسخگویی به شکایات مردمی هستند.

وی اظهار داشت: علاوه بر این بازرسان طرح ویژه نظارتی بر نحوه عرضه و فروش کالا در خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی نظارت دارند و بر مواردی نظیر گران فروشی، عدم صدور صورت حساب، کم فروشی و عدم درج قیمت بر روی کالا رسیدگی می کنند.
وی گفت: اولویت نظارت بازرسان و کارشناسان در این مدت کالاهای مربوط به حوزه سوغات، سلامت و امنیت غذایی است و در این زمینه گشت های نظارتی مشترک با اداره تعزیرات حکومتی در سطح شهر انجام می شود.
دلداری افزود: طی مهر ماه امسال 25 هزار و 189 فقره بازرسی بر بازار خراسان رضوی انجام شده که در این ارتباط 2 هزار و 79 فرم تخلف به ارزش 16 میلیارد و 600 میلیون ریال تنظیم شده است.
وی اظهار داشت: بیشترین تخلف اصناف در این مدت شامل عدم درج قیمت، عدم نصب نرخ نامه، گران فروشی، تقلب و عدم صدور صورت حساب بوده است.
وی گفت: در مهر ماه امسال 320 شکایت حضوری از اصناف استان ثبت شده که در 179 مورد از این تعداد جلب رضایت شده و یک میلیارد و 845 میلیون ریال به خریداران عودت داده شده است.
منبع : ایرنا

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.