مازندران- وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه استانهای شمالی کشور نیازمند توجه بیشتر در حوزه زیرساتی هستند، گفت: اتمام پروژه‌های راه روستایی و مسکن اولویت بنده در وزارت راه است.

اولویت بنده در وزارت راه "اتمام پروژه‌های راه روستایی و مسکن" است

به گزارش قدس آنلاین، محمد اسلامی شامگاه سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار داشت: رئیس جمهور نسبت به حجم پروژه‌های نیمه تمام،راه روستایی و مسکن دغدغه دارند و از اقداماتی که باید تا کنون اتفاق می‌افتاد اما صورت نگرفته گله‌مند هستند که امیدواریم با پیگیری بتوانیم مسائل و مشکلات را رفع کنیم.

وی افزود: مازندران به هیچ فکر متفاوتی نیاز ندارد و اگر این مسیر را برویم شکوفا می‌شود و شاهد پیشرفت خواهیم بود که درحوزه راه قطعا حمایت‌های لازم انجام می‌شود.

استاندار سابق مازندران بیان کرد: مردم مازندران مردمی توانمند بوده که حق دارند پیشرفت را ببینند و لمس کنند که با تشکیل هیئت امنای بنیاد توسعه مازندران به صورت سهامی عام خود مردم برای پیشرفت استان ورود و از این محل درآمد کسب کنند.

اسلامی گفت: کشور ما قدرتمند بوده و تنها بودجه قدرت ما نیست بلکه اقتدار ما استفاده از تمام ظرفیت‌ها است که امیداریم  با توکل به خدا و استفاده بهینه از امکانات و همه ظرفیت‌ها بتوانیم تحولی در زندگی مردم ایجاد کنیم.

توجه بیشتر دولت به زیرساخت‌های حوزه راه در مازندران

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران نیز در این دیدار با اشاره به توانمندی استاندار سابق  مازندران و وزیر فعلی راه و شهرسازی، خطاب به اسلامی، گفت: قبلا به عنوان استاندار برای یک استان و اکنون به عنوان وزیر به کل کشور خدمت می‌کنید که تلاشتان بیشتر و قطعا اجرو ثوابتان نیز بیش از قبل خواهد بود.

وی افزود: راه یکی از عوامل توسعه در کشور بوده زیرا تمام تردد و رفت و آمدها از این طریق است که با مدیریت درست وزیر جدید راه و شهرسازی امید است جاده‌ها اصلاح و شاهد کاهش تصادفات باشیم.

وی بیان کرد: استانداری نباید مکان سیاسی و باندی شود و هر فردی که صاحب این منصب شد ادامه دهنده راه استاندارقبلی باشد تا شاهد پیشرفت استان باشیم.

طبرسی گفت: برای همه مسئولان و خدمتگزاران دلسوز نظام جمهوری اسلامی ایران آرزوی توفیق داریم و امیداریم بتوانند با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها مایه خوشحالی مردم شوند.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.