سانتیاگو سولاری، سرمربی جدید رئال مادرید در گذشته بارها به تمجید از لیونل مسی پرداخته است.

علاقه سرمربی جدید "رئال مادرید" به "لیونل مسی"

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، اگرچه کریستیانو رونالدو دیگر در رئال مادرید جایی ندارد، اما سولاری همیشه در گذشته بین او و لیونل مسی، هموطن خود را بازیکن بهتری دانسته و بارها از او با القاب مختلف تعریف کرده است.

مدتی قبل سولاری در مورد مسی گفت: "گلزنی های مسی مانند طوفان و رعد و برق است. هر بار که مسی توپ را دریافت می کند زمین لرزیده، همه سکوت می کنند و سرمربیان حریف نیز سر در گریبان برده و دست خود را در جیب شان می کنند؛ مثل کسی که رعد و برق را دیده است و هیچ انتخابی ندارد، بعد از چند ثانیه نیز صدای گلزنی مسی می آید."

سولاری پس از اینکه مسی چهارمین توپ طلای خود را به دست آورد گفت: "تفاوت بین مسی و کریستیانو رونالدو در تعداد جوایز توپ طلا است. کریستیانو بهترین بازیکن جهان است، زیرا مسی انگار در حال انجام ورزش دیگری است.

نکته باور نکردنی در مورد مسی ثبات فوق العاده ای بود که وی طی ۴ تا ۵ سال اخیر ارائه داده و انگار مسی غیرقابل توقف و فراتر از یک انسان است."

همچنین در سال ۲۰۱۶ سولاری در مورد مسی گفته بود: "او این عصر را به نام خودش رقم زد اما متاسفانه این اتفاق برای بارسلونا رخ داده است. من آرزو می کردم که مسی در رئال مادرید حضور داشته باشد. جایزه توپ طلای برای لیونل مسی است زیرا او بیش از دیگران سزاوار دریافت جایزه بوده و من به عنوان یک آرژانتینی از این اتفاق خوشحالم.

رئال مادرید همیشه می خواهد بهترین ها را داشته باشد و اگر چه ما بازیکنان خوبی داریم اما متاسفانه لیونل مسی را در اختیار نداریم."

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.