گرفتن تصاویر پرتره از حیوانات نیازی به دوربین‌های حرفه‌ای iPhone XS ندارد و کاربران قادر خواهند بود با یک اپلیکیشن مستقل تصاویر پرتره حیوانات را ثبت کنند.

با آیفون XR هم می‌توانید از حیوانات عکس پرتره تهیه کنید

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، iPhone XR با یک دوربین در پنل پشتی خود معرفی شد و می‌تواند تصاویر پرتره با کیفیتی را با همین یک دوربین ثبت کند اما یک نکته وجود دارد؛ در حال حاضر، وابستگی این دوربین به نرم‌افزار باعث شده است که با آن بتوان پرتره افراد را با کیفیت بالا ثبت کرد نه حیوانات و اشیای دیگر را؛ با این حال، خیلی زود، کاربران می‌توانند انعطاف بیشتری از این دوربین ببینند.

توسعه‌دهندگان اپلیکیشن دوربین Halide ادعا کرده‌اند که برنامه موبایلی آن‌ها قادر خواهد بود اطلاعات عمقی بیشتری را نسبت به ثبت پرتره اشیا دریافت کند و توسعه این اپلیکیشن از حیوانات خانگی آغاز شده است.

نقشه عمق این اپلیکیشن به صورت خام وارد برنامه می‌شود و این اپلیکیشن می‌تواند عکس‌های گرفته شده را به کیفیتی بهتر و رنگ‌های گرم‌تر از دوربین دوگانه iPhone XS ثبت کند مخصوصا در شرایطی که تفاوت سطح خاصی بین پیش‌زمینه و پس‌زمینه وجود ندارد.

هنوز مشخص نیست که قابلیت عکاسی پرتره از حیوانات چه زمانی به اپلیکیشن Halide اضافه می‌شود اما این قضیه می‌تواند درب عکاسی پرتره با دیگر اپلیکیشن‌ها را هم باز کند.

این مسئله همچنین یادآور می‌شود که موفقیت‌های اپل منحصرا برای فناوری‌های این شرکت نیست و حتی عکس‌های آن‌ها هم با برنامه‌ها تغییر خواهند کرد حتی اگر قابلیت‌های پیشرفته XS در اختیار یک فرد نباشد.

گفتنی است، مراسم معرفی رسمی آیفون‌های ۲۰۱۸ اپل در تاریخ ۱۲ سپتامبر برگزارشد و این کمپانی سه گوشی iPhone XS، iPhone XS Max و iPhone XR را به صورت رسمی در کنار Apple Watch سری چهار معرفی کرد.

با معرفی رسمی این گوشی‌ها دیگر باید به طراحی این گوشی‌ها که از سال ۲۰۱۴ وجود داشتند، خداحافظ گفت چرا که طراحی iPhone X سال گذشته الگوی طراحی iPhoneهای آینده خواهند بود.

ویژگی‌هایی از iPhone X مانند تشخیص چهره هم به گوشی‌های جدید اپل اضافه شده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.