استاندار خراسان رضوی نیروی انتظامی را پیشانی قدرتمند امنیت داخلی کشور و مظهر توانمندی و اقتدار نظام دانست.

نیروی انتظامی؛ پیشانی قدرتمند امنیت داخلی کشور/ تعامل گسترده با مردم، شاخصه بارز پلیس است
به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا رشیدیان در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خراسان رضوی با تسلیت ایام سوگواری اربعین و دهه آخر صفر؛ گفت: اربعین حسینی(ع) تجلی همدلی و اتحاد مسلمانان و آزادگان جهان و ملت‌های آزاده از سراسر دنیا و ادیان مختلف بود که با راهبری مقتدرانه انقلاب اسلامی ایران به‌میعادگاه عشق و معرفت تبدیل شد.

استاندار خراسان رضوی به‌تهدیدات دشمن و بحران‌های موجود در منطقه اشاره و بیان کرد: در این برهه حساس، جامعه ما نیازمند احیای ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.

وی افزود: باید بگوییم دشمنان و حکومت‌های استعمارگر در برابر قدرت انقلاب اسلامی، ناتوان و زمین‌گیر شده، با برباد رفتن آرزوهای‌شان خواب پریشان حالی می‌بینند.

رشیدیان بیان کرد: دشمنان و معاندان در تلاش هستند تا  امنیت و اتحاد ما را خدشه‌دار و تضعیف کنند، برهمین اساس باید با وحدت و برنامه‌ریزی، پاسدار حریم ولایت و امنیت باشیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه حضور و نقش ناجا در عرصه امنیت کشور بی‌بدیل است؛گفت: ناجا پیشانی قدرتمند امنیت داخلی کشور است و خوشبختانه قدرتمندانه ماموریت‌های خود را انجام می‌دهد.

وی نیروی انتظامی را مظهر توانمندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: آنچه در نیروی انتظامی به‌عنوان یک شاخصه افتخارآمیز مد نظر بوده، تعامل گسترده آن با مردم است.

رشیدیان با بیان اینکه پلیس مقتدر، منظم، متکی بر قانون و مکتبی و حرفه‌ای توانسته به‌موفقیت‌های چشمگیر و افتخارات بی‌شماری دست یابد، تعامل پلیس با مردم را یک ضرورت برای ناجا دانست و بر اهتمام جدی در این رابطه تاکید کرد.

گفتنی است؛ سردار «تقوی» به‌عنوان فرمانده انتظامی خراسان رضوی منصوب شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.