رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مذاکره ایران با اروپا در زمینه مبادلات بانکی مسیر خوبی را طی می‌کند.

 واعظی: مذاکرات ایران با اروپا در زمینه مبادلات بانکی قطعا هفته آینده انجام می‌شود

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور، در حاشیه جلسه هیئت دولت، با حضور در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درباره ارزیابی از وضعیت خدمت رسانی به زائران اربعین اظهار داشت: من از مرز چذابه و شلمچه بازدید داشتم و دیدم که وضعیت نسبت به سال گذشته خیلی بهتر شده بود؛ البته باید قبول کرد که هنوز اشکالاتی وجود دارد اما نباید کارهای صورت گرفته را نادیده بگیریم و روی مشکلات این همه تبلیغ شود.

وی افزود: به عنوان دولت نه به عنوان کار اداری بلکه به عنوان کار اعتقادی وارد شدیم؛ جابجایی دو میلیون نفر کار بزرگی است که باید از مردم ایران و مردم عزیزمان در استان ایلام و خوزستان تشکر می‌کنم.

واعظی در خصوص حواشی اخیر میان ایران و دانمارک و احضار سفیرمان در آن کشور گفت: آقای رئیس‌جمهور از وزارت امور خارجه امروز خواستند این موضوع رسیدگی شود.

واعظی درباره 13 آبان و فضاسازی آمریکایی‌ها برای اعمال تحریم‌های بیشتر علیه ایران گفت: تلاش آمریکا فشار به مردم ایران و نظام است اما برای مقابله با آن، کمیته‌های مختلفی تشکیل شده و همه مشغول برنامه‌ریزی هستند. برای همین  آقای رئیس‌جمهور گفتند در 13 آبان هیچ اتفاقی نمی افتد.

وی درباره موضوع spv (مبادلات بانکی ایران و اروپا) نیز گفت: این مسئله قطعا هفته آینده انجام می‌شود؛ مذاکره ما با اروپا مسیر خوبی را طی می‌کند و مسائلی که در چند ماه پیش رخ داده، بیشتر روانی بوده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.