البرز-سعید زرندی گفت:در آخرین جلسه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد موضوع افزوده شدن کاربری مسافری به فعالیت‌های فرودگاه پیام مورد تایید این شورا قرار گرفت.

شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کاربری مسافری "فرودگاه پیام" را تایید کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، سعید زرندی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام با اعلام این خبر، اظهار کرد: موضوع افزوده شدن کاربری مسافری به فعالیت‌های فرودگاه پیام در جلسات متعدد کارشناسی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته بود.

وی افزود: این مهم توسط دبیرخانه شورای عالی مناطق ویژه و آزاد اقتصادی در جلسه اخیر شورایعالی مطرح شد و با نظر مساعد نماینده وزارت راه و شهرسازی در جلسه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تصویب قرار گرفت.

زرندی تاکید کرد: با این اتفاق مهم، کاربری مسافری فرودگاه در کنار سایر کاربری های قبلی از جمله باربری و آموزشی تثبیت شد و توسعه پروازهای مسافری در فرودگاه پیام سرعت بیشتری خواهد گرفت و انشاالله تعداد پروازهای بیشتری به مسیرهای مختلف در این فرودگاه برنامه ریزی خواهد شد.

قابل ذکر است شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با حضور ۱۲ وزیر و چند تن از معاونین رئیس جمهور تشکیل می شود و مصوبات آن حکم مصوبات هیئت دولت را دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.