مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: 3 پارکینگ پایانه‌های مسافربری مشهد با ظرفیت یک هزار و 400 خودرو، آماده خدمات‌رسانی برای استقرار ناوگان اعزامی است.

پارکینگ‌های پایانه‌های مسافربری مشهد آماده استقرار ناوگان بین‌ شهری
به گزارش قدس آنلاین  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محسن شریعتی با اشاره به‌حضور گسترده اتوبوس‌های بین‌ شهری همزمان با دهه پایانی ماه صفر در مشهد؛ گفت: ایام پایانی ماه صفر، مشهد به‌عنوان دومین کلان‌شهر مذهبی جهان اسلام، شاهد حضور خیل عظیمی از زائران و مسافران است که برای عرض ارادت با ساحت مقدس هشتمین امام معصوم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به‌این شهر سفر می‌کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد افزود: با توجه به‌وضعیت ترافیکی خاص در این ایام در مشهد و عدم امکان تردد به‌هسته مرکزی و حرم مطهر رضوی با وسایل نقلیه عمومی جاده‌ای اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه‌ها، بنابراین طبق هماهنگی صورت گرفته پارکینگ‌های پایانه‌های سه‌گانه  مشهد آماده استقرار ناوگان اعزامی هستند.

وی بیان کرد: پایانه مسافربری امام رضا (ع) به ‌عنوان بزرگ‌ترین پایانه کشور در این ایام، روزهای پررفت و آمدی دارد و بر همین اساس، پارکینگ این مجموعه با ظرفیت یک هزار جای پارک، آماده خدمات‌رسانی به‌ناوگان بین‌شهری است.

شریعتی ادامه داد: پارکینگ پایانه مسافربری معراج واقع در میدان معراج با فضای پارک 200 خودرو و همچنین پارکینگ پایانه راه ابریشم در ابتدای شهرک رجایی با فضای پارک 200 خودرو برای ارائه خدمت به‌ناوگان بین‌شهری آماده ‌شده‌اند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: درخواست ما از زائران این است که با برنامه‌ریزی قبلی نسبت به‌خروج خود از شهر مشهد اقدام کنند تا در روزهای پایانی ماه صفر با مشکل مواجه نشوند.

انتهی پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.