رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ۱۴۹ نقطه خراسان رضوی برگزار می‌شود.

برگزاری‌ راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در ۱۴۹ نقطه خراسان رضوی/اجرای سرود ۱۱۳ نفره  دانش‌آموزان در رواق امام خمینی(ره)

به گزارش قدس آنلاین،حجت الاسلام سید محمد سلطانی ظهر امروز در نشست خبری در رابطه با برگزاری یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سازمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی  اظهار داشت: مراسم راهپیمایی ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان در تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های استان برگزار و در مشهد مقدس این مراسم ساعت ۸:۳۰ صبح از میدان بسیج آغاز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: این اجتماع در رواق امام خمینی در حرم مطهر رضوی با سخنرانی مظفر؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام آغاز و با قرائت قطعنامه و اقامه نماز جماعت به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: کمیته دانش آموزی با مسئولیت  اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، ادارات شهرستان‌ها، نواحی مشهد مقدس، بسیج دانش آموزی، انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، شورای دانش آموزی، پیشتازان، فرزانگان و غیره در جهت برگزاری این مراسم تشکیل شده است.

سلطانی با اشاره به زنگ استکبارستیزی در ساعت ۷:۳۰ همان روز درمدارس استان بیان کرد: یکی از این مدارس، مدرسه دخترانه ۱۳ آبان واقع در خیابان عنصری  است که با حضور مدیران استانی برگزار می‌شود.

سلطانی خاطرنشان کرد: اجرای مداحی و سرود ۱۱۳ نفر از دانش‌آموزان، پیش‌بینی حضور پنج هزار نفر از دانش آموزان در رواق امام خمینی(ره)، اختصاص ۲۰۰ دستگاه اتوبوس توسط اتوبوسرانی، انعکاس  خبرها و ویژه‌ برنامه پس از مراسم توسط صدا و سیما، اختصاص جایگاه و آماده‌سازی میدان بسیج توسط شهرداری و استقبال از راهپیمایی‌کنندگان و آمادسازی رواق امام خمینی(ره)   از جمله برنامه‌ها در روز ۱۳ آبان است.

وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های دانش‌آموزان و اداره کل آموزش و پرورش استان می‌توان به استکبارستیزی، تبلیغات مدارس، نصب بنر، پوستر، قرائت وصیتنامه شهدای دانش‌آموز در آموزشگاه‌ها، اجرای مراسم با شعارهای استکبارستیزی توسط بسیج مدارس، اجرای سرود، صدور بیانیه کمیته دانش‌آموزی و ساخت آدمک‌های استکبار جهانی  اشاره کرد.

سلطانی با اشاره به اینکه  آمریکا اعلام کرده که قصد براندازی  حکومت جمهوری اسلامی ایران را دارد، عنوان کرد: روز ۱۳ آبان با دور دوم تحریم‌ها مصادف شده که این روز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است به همین دلیل از مردم می‌خواهیم بار دیگر در صحنه حاضر شوند و خشم و انزجار خود را اعلام کنند. تمام مراسم‌هایی که برگزار می‌کنیم به عنوان چهلمین  سالگرد پیروزی انقلاب است که اوج آن دهه فجر است.

وی افزود: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان از ۱۴۹ نقطه در استان با هماهنگی آموزش و پرورش استان انجام می‌شود. از همه اقشار جامعه دعوت می‌شود در این راهپیمایی شرکت داشته باشند.

منبع:تسنیم
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.