امام جمعه مشهد گفت:پلیس با هوشمندی بحران ها را مدیریت کرده و خدمات خوبی به زائران امام هشتم (ع) ارائه می دهد.

پلیس با هوشمندی بحران ها را مدیریت می کند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در دیدار سردار حسین اشتری اظهارکرد: امیدواریم خدمات و تلاش‌های بی‌دریغ کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی، مورد قبول درگاه خداوند متعال قرار گیرد. باید از هوشمندی پلیس در مدیریت بحران‌ها تشکر و سپاس داشته باشیم.
امام جمعه مشهد با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی نیروی انتظامی به‌ویژه مرزبانی غیور ناجا در مرزها و نیز ارائه خدمات شایسته و بی‌شائبه به زائران اربعین حسینی(ع) در مرزهای سه گانه، گفت: پیشنهاد می‌دهیم تا ستاد اربعین به قرارگاه اربعین تغییر پیدا کند زیرا معتقدیم پلیس باید فرمانده این قرارگاه و میدان باشد.
وی به حساسیت‌های ویژه استان خراسان‌رضوی اشاره و بیان کرد: خوشبختانه در یک سال گذشته پلیس با مجموعه اقدامات عملیاتی، انتظامی، فرهنگی و اجتماعی در مشهد و نیز استان خراسان‌رضوی خوش درخشید که نتیجه این اقدامات و خدمات خالصانه و ایثارگرانه، ارتقای احساس امنیت شهروندان‌، زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج(ع)بوده است.
امام‌جمعه مشهد تصریح کرد: امیدواریم برکات اقدامات خوب و فرماندهی شایسته جنابعالی در خدمت‌رسانی مقتدرانه و عزتمندانه به زائران اربعین به روح مطهر پدر بزرگوارتان که در نوکری آقا امام‌حسین‌(ع) اخلاص داشتند، برسد.
آیت‌الله علم‌الهدی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت مطلوب دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مشهد،گفت: خوشبختانه دانشگاه‌های مشهد از لحاظ اجتماعی و فرهنگی در وضعیت خوبی قرار دارد.
تاکنون مشکل امنیتی گزارش نشده است
سردار اشتری در ابتدای این دیدار، گزارشی از اقدامات پلیس در حوزه خدماتی، عملیاتی، فرهنگی و اجتماعی برای زائران اربعین ارائه و بیان کرد: حضور پرشور دل‌باختگان حسینی(ع) در کنگره عظیم اربعین سبب شد تا این مراسم باشکوه خاصی برگزار شود و خوشبختانه تا به امروز، هیچ مشکل امنیتی گزارش نشده است.
وی ادامه داد: یکسری ناهماهنگی در موضوع ارز و مسائل گمرکی داشتیم که خوشبختانه با پیگیری سریع ناجا و تلاش همکاران ما به خوبی مدیریت شد.

فرمانده ناجا ضمن تقدیر از پشتیبانی و حمایت‌های امام‌جمعه مشهد از نیروی انتظامی، گفت: این حمایت‌ها، برای کارکنان ناجا که عزم خدمت به مردم، انجام تکالیف و ماموریت‌های مختلف و متنوع را دارند، سبب دلگرمی و انگیزه است.
در این دیدار  که سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی و جمعی از مسئولان ارشد ناجا نیز حضور داشتند؛ فرمانده نیروی انتظامی، سردار افراسیابی را به عنوان فرمانده یگان حفاظت آستان قدس رضوی معرفی کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.